Terug naar overzicht
Ik denk dat de suikerbonen in de makro het goedkoopst zijn. Zilverkleurige doosjes, misschien eens zoeken op internet. De ava is idd niet goedkoop. Eventueel ook eens kijken in suprabazars.
Ikea kan ook wel interessant zijn.
Bedankt Evy, ik ga alvast eens kijken in de Makro.
Hallo , Onze dochter is wel best creatief en maakt haar bedankingsdoosjes zelf .Sterk knutselpapier kan je bv kopen in de wibra of de action . Als je het in 't oog houdt komen er regelmatig aanbiedingen binnen voor echt geen geld . Van felle kleuren tot zachte kleuren .zij heeft haar " vulling " besteld via de website , gepersionaliseerd met hun namen .Ok je moet er even tijd aan spenderen , maar het resultaat mag er echt zijn en de prijs is één vierde goedkoper .Veel plezier alvast !
hey Lies, eens het internet afschuimen. Er zijn super veel online doopsuiker (met afdeling huwelijk) winkels waar je de prijzen kan vergelijken. De suikertjes voor onze docher heb ik destijds bij het 'suikerzoentje' besteld.Groetjes
ik heb erg veel leuke dingetjes zien staan bij bruidsparadijs in merksem. Daar was zelfs een heel leuk boompje waar ronde doosjes inhangen met kleine pastelkleurige hartjes kaarsjes moest ik zelf nog niks hebben gehad dan zou ik het wel weten. op de site van m&m vind je toffe suiker bonen met naamdruk maar dat vind je ook bij hen in de winkel.