Nu Online
Momenteel zijn er 340 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes bruidssuiker

9-2-2013 20:14:30
Hallo,

Vraagje, hoeveel gram suikerbonen geven jullie bij de bedankjes vb. in doosjes of zakjes?

Iemand enig idee waar je goedkope zilverkleurige doosjes of goedkope suikerbonen kunt kopen?
Vandaag naar AVA geweest hiervoor maar ik heb het gevoel dat dat wat aan de "duurdere" kant was.

Bedankt voor alle tips!
Groetjes,
Lies

Lies
29-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 788

Evy
27-7-2013
 Meld misbruik9-2-2013 21:27:26

Ik denk dat de suikerbonen in de makro het goedkoopst zijn. Zilverkleurige doosjes, misschien eens zoeken op internet. De ava is idd niet goedkoop. Eventueel ook eens kijken in suprabazars.

Evy
27-7-2013
 Meld misbruik9-2-2013 21:27:54

Ikea kan ook wel interessant zijn.

Lies
29-6-2013
 Meld misbruik10-2-2013 12:17:35

Bedankt Evy, ik ga alvast eens kijken in de Makro.

Brigitte

Meld misbruik10-2-2013 14:10:45

Hallo ,

Onze dochter is wel best creatief en maakt haar bedankingsdoosjes zelf .Sterk knutselpapier kan je bv kopen in de wibra of de action . Als je het in 't oog houdt komen er regelmatig aanbiedingen binnen voor echt geen geld . Van felle kleuren tot zachte kleuren .
zij heeft haar " vulling " besteld via de website , gepersionaliseerd met hun namen .
Ok je moet er even tijd aan spenderen , maar het resultaat mag er echt zijn en de prijs is één vierde goedkoper .

Veel plezier alvast !

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik10-2-2013 20:06:31

hey Lies,

eens het internet afschuimen. Er zijn super veel online doopsuiker (met afdeling huwelijk) winkels waar je de prijzen kan vergelijken.
De suikertjes voor onze docher heb ik destijds bij het 'suikerzoentje' besteld.
Groetjes

Mieke
29-6-2013
 Meld misbruik11-2-2013 12:57:30

ik heb erg veel leuke dingetjes zien staan bij bruidsparadijs in merksem. Daar was zelfs een heel leuk boompje waar ronde doosjes inhangen met kleine pastelkleurige hartjes kaarsjes moest ik zelf nog niks hebben gehad dan zou ik het wel weten. op de site van m&m vind je toffe suiker bonen met naamdruk maar dat vind je ook bij hen in de winkel.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...