Terug naar overzicht
Ik heb mijn lintje voor in mijn haar daar besteld. gewoon via visa betaald, en een dikke week later zat dit al in de bus (kwam van toronto canada).Ik heb gelukkig wel geen douanekosten moeten betalen, want heb hier al gehoord dat het kan zijn dat je pakje "onderschept" wordt, en dat de kosten dan wel kunnen tegenvallen.
Je kan betalen met Visa of PayPal. Heb er al verschillende keren iets besteld en altijd perfect in orde. de verkopers op Etsy moeten ook voldoen aan bepaalde normen, dus ben je vrij zeker van een goede afhandeling. Normaal gezin worden er enkel dounekosten aangerekend vanaf 45 euro, dacht ik. Vaak denkt men dit te omzeilen door op het pakketje "gift" te plaatsen, dit is spijtig genoeg een fabeltje. Hou er ook rekening mee dat als je het heel snel nodig hebt, het wel eventjes bij de douane kan blijven liggen... Dus niet handig als je het tegen een bepaalde deadline nodig hebt.
Ik ben een enorme fan van Etsy! Je 'handelt' altijd met de persoon waarvan de specifieke shop is, en deze maakt het normaal zelf! Je kan meestal met PayPal/visa betalen!
Ik ben ook een Etsy-fan! Ik heb er een gastenboek gekocht, een ringkussentje, naamkaartjes voor op het avondfeest en ik ga er nog iets voor op de bruidstaart bestellen ook. Alles is al super vlot verlopen. Ik heb telkens betaald via PayPal en dan gaat dat er bij je Visa/Mastercardafrekening gewoon af.