Terug naar overzicht
Hallo, wij trouwen op 28/04/2007 en hebben op 24/10/2006 onze eerste kennismaking gehad.Moeten nog enkele keren samenkomen om teksten en zo te bespreken.Veel plezier, groetjes INa
Hey,Wij trouwen op 22-06-2007 en wij zijn in juli voor een eerste kennismaking geweest. Deze week hebben we onze uitnodiging gekregen voor een bezinningsdag op 11 maart. Na deze bezinning moeten we dan nog eens langsgaan voor een huwelijksgesprek en ons misboekje. Ik denk wel niet dat iedereen zo een bezinning moet meemaken...Het hangt er een beetje van af van welke parochie je bent.Groetjes en veel succes nog met de voorbereidingen!Mioe22-06-2007
het is maar omdat wij op 26 mei trouwen maar nog niets gehoord hebben van de priester
Hey Sharon,Wij trouwen ook op 26 mei en hebben een brief gekregen dat we slechts 10 weken voor onze trouw (dus ergens in maart) langs de prieser moeten gaan. Hij doet dan een gesprek en dan kunnen we ook meteen het boekje voorleggen.Wij moeten geen bezinningsdag of iets dergelijk doen.Tja, je ziet het verschilt van parochie tot parochie.Veel succes nog,Els
Hey,Wij trouwen ook op 26 mei.Die van ons heb ik in mei gebeld en hij zou me eens terug bellen. Ondertussen heb ik nog steeds niets van hem gehoord.Ik ga binnenkort zelf eens bellen zodat ik toch een dagplanning kan maken want ik weet niet eens om hoe laat we voor de kerk kunnen trouwen. Heel vervelend!!!Groetjes, Sissi
Het hangt blijkbaar erg van de parochie en de priester af. Wij trouwen op 8 september en zijn al in juli van dit jaar bij de priester mogen gaan. Toen de officiële papieren ingevuld maar sindsdien ook niks meer gehoord. Astrid08.09.2007
Ik denk dat het afhangt van jezelf en van de priester. Ik denk bijvoorbeeld, de priester die we (bewust) gekozen hebben kennende, dat we wel een aantal keer zullen samenkomen want ik wil zelf graag veel tijd investeren in het samenstellen van de mis.Maar je kan er ook vanaf geraken met één of twee bezoekjes...