Terug naar overzicht
Beste forumleden ,
Nu gaan wij in augustus trouwen :applaus: alleen weten wij nog geen trouwvervoer voor onze mooie dag. Alles hebben wij al zowel trouwlocatie , jurk , bruidsmeiden , rozenblaadjes , taart , muziek , feestlocatie en weddingplanner. Alleen nog geen auto , aangezien mijn vriend gek is van Amerikaanse oldtimers en ik het ook wel schitterend vind zitten we nu in tweestrijd.
Wij hebben waarschijnlijk een leverancier gevonden voor onze mooiste dag , althans dat denken wij , :blush:Alleen nu beginnen we weer te twijfelen we hebben twee mooie auto's gezien (zonder reclame te maken) www.trouwautosroute66.nl wij zijn hier nog niet geweest en willen jullie ervaringen horen.
Wij twijfelen tussen de cabrio die zij daar aanbieden of de witte auto.Mijn vriend wil heel graag de cabrio alleen nu ben ik een echte regelaarster en zit te twijfelen over de dichte auto , stel dat het regent? Of dat het waait en me haar gaat door de war?
Wat zouden jullie doen? Alsjeblieft deel je ervaring en mening over dit bedrijf en over jullie keuze.Ik weet het echt niet meer.....
ik zou nu precies toch ook voor een cabrio gaan meestal is het dan stralend weer en in het aller slechtste geval kan ook bij de meeste cabrio's het dak nog toe. Wij hebben in een bruidswinkel in merksem een mooie amerikaanse schoolbus geboekt. Iedereen samen kei leuk. en dit terwijl ik eigenlijk liever in kleurrijke kevertjes had willen trouwen. Mijn vriend heeft me kunnen overhalen om een bus te nemen, maar dan wou ik wel een leuke niet alledaagse bus! Wat je ook beslist volg jullie hart!
Ik zou voor de witte auto gaan gewoon om dat ik het mooier vind.Wij gaan voor een witte bus.Je moet gaan voor wat jij het mooist vind en niet aan het weer denken daar kan je toch niks aan doen.Groeten
Dank jullie wel! Echt super
Hoi Cheryl, Ik weet niet van waar je bent, maar soms helpt het ook als je oldtimerdealers contacteert. Zij kunnen je misschien zelf helpen of doorsturen naar eigenaars van dergelijke wagens.Ik dacht direct aan deze:www.california-import.com groetjes en succes!