Terug naar overzicht
he ellen,wij hebben onze ringen aan een beer gebonden en deze in een kruiwagen gezet, achterop de krijwagen hadden we dan ook wat snoepgoed op een isomoplaat geprikt dat was dan voor de kindjes aan de kerk.als je graag een foto hiervan wil, stuur ik graag een foto via email doorgroetjespeggy 13.10.2006
Hallo Peggy,dat is inderdaad een origineel idee. Ik zou het zeer lief vinden als je mij daar een foto van kan doorsturen, want ik kan er moeilijk een voorstelling van maken. Mijn e-mailadres is wijnen_ellen@hotmail.comAlvast hartelijk bedankt Peggy.Lieve groetjes van Ellen
Kan je me hier ook een foto van doorsturen. Lijkt me heel origineelS_Polleunis@hotmail.comBedanktSofie 19/05/2007
dames,ik heb een foto doorgestuurd als hij niet toegekomen is stuur me dan een mailtje en ik probeer het opnieuw, of als je nog wat andere foto's van die kruiwagen wil zien geen probleem.peggy@lauwers.comgroetjespeggy
Hallo Peggyik heb de foto ontvangen.Ziet er heel leuk uit. Alvast bedankt voor het leuke idee.Groetjes van Ellen