Terug naar overzicht
Ik vind het persoonlijk maar niets, Ik heb liever het traditionele gastenboek.Ik denk dat het vooral ook afhangt van de persoonlijkheid van de gasten of deze dit tof zouden vinden. Niet iedereen vindt het eens tof om wat zotter te doen en zoiets dus te doen. Dus ik denk dat jullie dit het beste kunnen inschatten :) Voor mijn familie en vrienden zou dit niets zijn :).Maar als jullie er zelf achter staan en denken dat dit bij jullie past en de gasten dit ook wel tof zouden vinden, dan denk ik wel dat het een tof idee is.
Wij hebben bij Ava van die hartjeskrijtborden gekocht en gaan iets gelijkaardig doen maar dan met die bordjes. Die zitten nu bij de collectie voor Valentijn.
Anke , zou enkel voor de receptie zijn gewoon om toch iets speciaals te doen voor diegene die het feest niet kunnen meemaken ... Ons "officieel" Gastenboek is een traditioneel gastenboek , maar daarnaast zou de flitspaal staan en kunnen zei een fototje voor hun houden en eentje voor in den gastenboek te plakken met hun mening..
Belleke bedankt voor de tip want ik zocht dit ook nog wou ook zo iets hebben.