Terug naar overzicht
hallo, ik heb eens ergens op een site gekomen waarvan uilen de ringen laten brengen. Dit was een site van nederland. dit is heeeeeel origineel maar ik weet niet wat t kost.Lijkt me niet echt goedkoopGroetjes, els
of zo'n dikke bamboestok en langs de 2 uiteinden de ringen
Ik zou het leuk vinden wanneer mijn toekomstige die ringen gewoon uit zijn zak haalt. Of de getuige. Dat vind ik romantisch. Maar ja, wat is dan nog de taak van de bruidskindjes hé. Gewoon mooi wezen zeker, en schattig zijn.
Hey Ellen,Ik heb een 2 mini versies van mijn bruidsboeket laten maken die door de bruidskindjes werden gedragen. Er was daar een spiraal met een grote parel op het einde in bevestigd waarrond de ringen zaten. 't Is eens iets anders. Een voorbeeld zie je op www.dbpictures.be , je klikt op portfolio, particulieren en dan neem je het eerste filmpje. Het begint direct met de ringhouders.Veel succes!Mieke
Mijn nicht had een bambou stokje met daarbij een bloem (cala) gestoken en wat stof errond om alles bij te houden. En de ring zat over de gedraaide bambou.Ikzelf heb dat hart kussen met twee handen eraan gaan halen bij ikea. En de handen vooraan op het kussen vastgenaaid en op elke ringvinger van het kussen onze ring gestoken ...Groetjes,Christine
Wij hebben onze ringen aan 2 heliumballonnen in hartvorm gedaan met daarop een leuke toepasselijke print. Uiteraard hing er een ballongewicht aan, zodat de ballonnen niet de lucht in gingen met de ringen er aan! ;-)We hebben ze gekocht op www.trouwen.nl en dan naar de giftshop. GroetjesNathaliegetrouwd op 08-09-06