Terug naar overzicht
Bij Atita verkopen ze zo ponsjes.Ze hebben daar grote en kleine, maar weet nie exact of het 8cm is hoor Maar ben wél zeker dat ze die daar hebben, zeker nu rond Valentijn...
Bedankt Eline voor de tip! Ik ga er zeker eens kijken :)
ik heb de mijne gekocht bij de pipoos, hebben er oa eentje van 7,5 cm groot, volgens de site.
Misschien action, ava, atita en zeker op hobbybeurs
Inderdaad, zoals Eline ook al zei, bij Atita hebben ze die zeker, ben deze week nog in Wetteren binnen geweest en daar hadden ze er nog. Die die ik zien liggen heb waren 6cm dacht ik, maar misschien kunnen ze wel grotere bestellen?
IK DENK OOK AVA...
Beste Joke,Waar heb jij uiteindelijk zo'n pons gevonden? Als je er zo'n grote gevonden hebt natuurlijk...Ik ben naar net hetzelfde op zoek! :)Groetjes!
Dag Sofie!Ik heb deze pons gevonden bij pipoos en ik ben er zeer tervreden over! Let wel: enkel in de grote winkel van pipoos heb ik deze gevonden. Ik weet niet van waar je bent, maar in Wijnegem hadden ze hem niet, maar in Antwerpen zelf wel..Veel succes!
Ah, super, Joke!Dank je voor jouw snelle reactie! :)En wil je de pons uiteindelijk gebruiken voor de naamkaartjes op de glazen? Lijkt jou dit haalbaar? Ik ben zelf ook nog altijd voor het idee gewonnen...Groetjes!
Wat ik nog vergat... Is hij echt 8cm of ben je uiteindelijk voor diegene van 7,5 gegaan?
Dag Sofie,Ik heb mijn naamkaartjes al gemaakt (enkel de namen moet ik er nog opschrijven) en het gaat zeer makkelijk hoor! Het was maar een uurtje werk (voor 120 kaartjes). Heb je een voorbeeldje op internet? Anders wil ik je er wel eentje doormailen.Het is echt heel makkelijk en de tafel gaat er in eens heel mooi versiert uit zien hé, ik vind het ook een super idee :)Een pons van 8 cm heb ik niet gevonden, wel van 7.5 maar dit maakt eigenlijk heel weinig verschil!Groetjes!
Beste Joke, Dankjewel voor de extra duidelijkheid.Een voorbeeldje op internet hebben we. Okido, dan ga ik ook de pons halen van 7,5 cm en vliegen we erin!Thx! :)Groetjes!
ik wil anders wel een voorbeeldje, heb zo'n "3D" pons of hoe heet het, dat het hart niet helemaal uitgesneden wordt, maar zo twee "vleugeltjes" dat je dan wat rechter kan zetten.Maar mijn testrondes hebben nog niets opgeleverd waarvan ik "ja dat is het" riep :-)
Dag Jessie,Een foto kan ik hier niet plaatsen maar wel mijn link naar mijn pinterest: http://pinterest.com/pin/316377942542740197/ Ik heb geen 3D pons gebruikt, maar een gewone pons. Ik gebruik een grote pons om het hart 'uit te knippen' en een kleinere pons om het kleine hartje te maken. Van onder knip ik dan 2 gleufjes, die je dan gebruikt om aan het glas te bevestigen. Dit werkt zeer goed bij mij!Groetjes,Joke