TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
18-5-2013
|
11-2-2013 0:24:51
Er kan heel veel op orgel, maar da's afhankelijk van wat de orgelist kan, en ook om wat voor orgel het gaat.
Als je liedjes in je hoofd hebt kan je altijd eens googlen op 'sheet music...', en dat doorsturen naar de orgelist om te te vragen of 'ie dat ziet zitten.
|
|
Elen
5-10-2013
|
11-2-2013 12:00:28
Mijn vriendin is orgelist en speelt op onze trouw. Ze speelt vooral film en pop liedjes op orgel en Ierse liedjes, alles is dus wel degelijk mogelijk.
Zo dom dat je zo beperkt zit met je muziekkeuzes in je misviering! Serieus, kan je niet nog kijken naar een andere Kerk?
|
|
Aileen
23-3-2013
|
11-2-2013 16:13:32
Nee, daar is het te laat voor! Wij trouwen al op 23 maart en ik ben dus enorm aan het stressen nu!!! Elen, zou je aub wat titels van liedjes kunnen doorsturen die in jouw viering gespeeld worden of kan je aan jouws vriendin wat titals vragen? Zo zijn wij zeker dat we aan de muzikant de juiste liedjes vragen die zeker op orgel kunnen gespeeld worden. Ik vind hier namelijk nauwelijks iets van terug op internet... Toch geen moderne liedjes! :-( stress stress stress
|
|
Nathalie
14-7-2012
|
11-2-2013 17:40:12
Hallo, In Brugge was het ook met een organist. Volgende liederen zijn heel geschikt: Intrede : Allegro uit het Concerto in G : Johann Sebastian Bach Na Huwelijksinzegening : Trumpet Voluntary : Henry Purcell Offerande : Menuet Gothique : Léon Boëllmann Sortie : Toccata : Théodore Dubois
veel geluk!
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|