Terug naar overzicht
Ik volg even mee, want ben naar hetzelfde op zoek in dezelfde regio :-)
idem :-)
Hey,Ik heb voor de babyborrel van onze jongste dochter een ijskar gehuurd bij Backaert in Aalst. De kleuren waren geel en wit. Je moet maar eens contact met hen opnemen.www.backaert.beGroetjes
Hey Liesbeth,Wij hadden bij ijssalon het Kroontje te Putte een ouderwets Italiaans ijskarretje gehuurd en hebben 200 euro rond betaald voor 15 liter overheerlijk ijs (met chocolade- en vanillesmaak en natuurlijk de horentjes), 1uur bediening en verplaatsingskosten van Putte (omgeving Lier) naar Wilrijk (=toch een 20-30 km) inbegrepen. Wij hebben uitsluitend via e-mail contact gehad met de vriendelijke uitbaatster en alles was perfect geregeld.Op haar website kan je foto's bekijken van de verschillende ijskarretjes die je kan huren. Als je een offerte aanvraagt kan je bovendien onmiddellijk tot op de euro nauwkeurig uitrekenen wat het jullie zal kosten.Hier het linkje:http://www.ijssalontkroontje.be/page.asp?DocID=112189 Nog veel plezier gewenst enneuh... zekerrr een ijskarretje nemen! Bij ons was het echt een overweldigend succes en dus zeker zijn geld waard!Groetjes,Katrien
Bedankt voor de fijne reacties! Ik neem onmiddellijk een kijkje op de websites.