Terug naar overzicht
Je kan ze trouwens ook kopen bij Hema. Ik geloof 1 euro ofzoiets voor 10 stuks... Ik zou ze in een vaas zetten op de tafel... En mss wat voorbeelden erbij van jullie terwijl jullie ermee spelen ofzo :-) Suces!
Hey ik heb er gekocht in de Hema was rond de 3 of 4 euro als ik me niet vergis. Ik ga er normaal nog was bij maken maar ben aan het twijfelen omdat het idd wa tijd in beslag neemt. Ik zou ze ook graag per tafel zetten en zal kijk voor lange smalle vasen denk ik die nemen niet zoveel plaats in beslag. en bij aankomst van de gasten wil ik zo een kader gebruiken. Ik hoop ook dat ze, ze gaan gebruiken.
Als fotograaf heb ik volgende ervaring hiermee:een fotokader gaan ze gemakkelijker gebruiken dan zo'n props. Bij aankomst is iedereen snel in het fotokader gefotografeerd. Wanneer je dan vraagt om een prop te kiezen om op de foto te staan, dan gaan ze nadenken welke ze gaan nemen... gaan ze alles es bekijken en na 2 minuten heb je soms nog geen foto. Niet zo leuk voor de mensen die staan wachten om binnen te komenWanneer je het op een later moment doet, zal je niet iedereen zo ver krijgen daar nog te gaan poseren... Jongere mensen gaan daar meer voor open staan dan iets oudere mensen...Vrouwen gaan niet zo snel een hoed opzetten... hun haar....of maskers (make-up) of een goedkope boa (de roze pluisjes vliegen nogal in het rond) zijn ook niet zo super...Wij werken zelden met props, maar een paar keer moest het uitdrukkelijk van het bruidspaar...klant is koning, dus deden we het... Let er ook op dat je stevige props hebt! ik maakte het al mee dat na een foto of 5 bepaalde props al stuk zijnGreetz,Christ
Hej,welke props hebben ze bij hema?heb net gezocht op de e-shop, maar niets gevonden daar...bedankt!
Met brilletjes en tekstballon en snor en strikjes komt op iets van 3.50 euro. Maar op de e-shop staan ze niet dacht ik want heb daar ook gekeken.
Christ,Waar vind je een goedkope, stijlvolle, (2de hands) fotokader? Alvast bedankt,Klara