Terug naar overzicht
Hallo,Ik ben er zelf nog niet naar een feest geweest maar wel al veel goeds van gehoord. Het was mijn persoonlijke favoriet voor ons huwelijk maar aanstaande en kinderen verkozen Recreatief in Wilrijk. We zijn wel eens in het restaurant gaan eten en dat vond ik heel lekker. De zaal vond ik super en zo tof dat alle decoratie al door hun gebeurd. Ik zag me al zo in hun suite overnachten! Veel succes met de beslissing!
mijn broer en vele van mijn vrienden zijn er getrouwd. Altijd goede feesten, goede bediening... Lijkt mij wel mogelijk om er een viering te regelen. Wat mijn broer gedaan heeft is er verschillende keren gaan eten en zo hebben zij veel kunnen bespreken. Zeker doen zou ik zeggen !Suite is ook hele dag van huwelijk ter beschikking en is handig om je vb tussen receptie en avondfeest even op te frissen.
Bij ons ging de keuze tussen Stryboshof en E10-hoeve. De enige reden dat we toch voor E10 hoeve gekozen hebben is omdat de we denken dat de zaal van het Stryboshof iets te klein is voor ons gezelschap. Voor de rest niets dan positief over de zaal!