Nu Online
Momenteel zijn er 456 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Druk weekend

10-2-2013 19:35:35
Hoi bruidjes en bruidegommen,

Wat gaat het snel vooruit. Nog 103 dagen op de teller. Sinds gisteren heeft men lieve vriend zen kostuum. En moet zeggen, het is echt WAAAAAUUUWWW!!!
Nu volop bezig met de uitnodigingen. Moeten nog geplooid worden en kaartje voor avondfeest erbij. Zodat we deze morgen (na het werk) naar de post kunnen brengen. Want ja, geen gewone enveloppen, buitenmaatje, dus duurdere postzegels.

Iedereen is ook akkoord met onze thema kleuren, ROOD en WIT. Het wordt echt prachtig allemaal. Blij dat ik al veel op voorhand gedaan had, nu wordt het afwerken en definitieve beslissingen nemen.

Kan al bijna niet meer wachten!!

Véronique
25-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 612

Nadia
5-10-2013
 Meld misbruik10-2-2013 19:44:35

heeerlijk! en die dikke 100 dagen gaan omvliegen, denk ik! geniet er maar van :-)

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik10-2-2013 20:33:42

het gaat zoooooooooooo snel :)

Joke
25-5-2013
 Meld misbruik10-2-2013 22:10:14

Stuur je nu de kaartjes al door?
anders begin ik lichtjes te panikeren ;-))

Eva

Meld misbruik10-2-2013 22:13:43

ik trouw op 31 mei en ga de uitnodigen deze week bestelen ze gaan op de bus eind maart , want de familie maakte de opmerking als je ze echt te vroeg verstuurd wordt je uitnodiging al eens verloren of de datum vergeten

Bruidje2013
25-5-2013
 Meld misbruik11-2-2013 10:39:59

Joke, hier liggen de uitnodigingen ook al in huis, maar ik verstuur ze ook nog niet (ook al kriebelt het). En gelukkig maar: vorige week hadden we afspraak in de zaal en ineens was het parkingsysteem veranderd waardoor er nog een kaartje bij moet over de parkeercode. Als ze al verstuurd waren, konden we dat nog eens gaan nasturen.

Charmy
25-5-2013
 Meld misbruik11-2-2013 11:29:21

amaai ik moet nog beginnen met de kaartjes en uitnodigingen :-) - Ceremonie meester zei me begin april versturen....

Deborah
13-4-2013
 Meld misbruik11-2-2013 12:47:24

wij trouwen 13/04 en de uitnodigingen zijn ook nog niet weg, we zijn van plan ze volgende week te versturen

Véronique
25-5-2013
 Meld misbruik11-2-2013 20:20:59

Wij zijn nu bezig met ze te versturen en te bezorgen.
Bij ons begon iedereen er al achter te zagen...
En we hebben ook gevraagd om te verwittigen voor 1 mei, dus ja, dat is nog maar een goede 2,5 maand. Want we hebben nu al paar mensen die er echt willen bij zijn, en nu al verlof enzo moeten vragen,
ook al is het op ne zaterdag.

er zijn er een paar voor het buitenland bij en veel van men familie leden nemen in die periode vakantie. Dus liever ietsje vroeger dan te laat.

Bij de ene lees ik 8 a 6 weken op voorhand.
Bij andere 10 a 12 weken op voorhand
dus op de duur weet je het niet meer he

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...