Terug naar overzicht
heeerlijk! en die dikke 100 dagen gaan omvliegen, denk ik! geniet er maar van :-)
het gaat zoooooooooooo snel :)
Stuur je nu de kaartjes al door?anders begin ik lichtjes te panikeren ;-))
ik trouw op 31 mei en ga de uitnodigen deze week bestelen ze gaan op de bus eind maart , want de familie maakte de opmerking als je ze echt te vroeg verstuurd wordt je uitnodiging al eens verloren of de datum vergeten
Joke, hier liggen de uitnodigingen ook al in huis, maar ik verstuur ze ook nog niet (ook al kriebelt het). En gelukkig maar: vorige week hadden we afspraak in de zaal en ineens was het parkingsysteem veranderd waardoor er nog een kaartje bij moet over de parkeercode. Als ze al verstuurd waren, konden we dat nog eens gaan nasturen.
amaai ik moet nog beginnen met de kaartjes en uitnodigingen :-) - Ceremonie meester zei me begin april versturen....
wij trouwen 13/04 en de uitnodigingen zijn ook nog niet weg, we zijn van plan ze volgende week te versturen
Wij zijn nu bezig met ze te versturen en te bezorgen.Bij ons begon iedereen er al achter te zagen...En we hebben ook gevraagd om te verwittigen voor 1 mei, dus ja, dat is nog maar een goede 2,5 maand. Want we hebben nu al paar mensen die er echt willen bij zijn, en nu al verlof enzo moeten vragen,ook al is het op ne zaterdag.er zijn er een paar voor het buitenland bij en veel van men familie leden nemen in die periode vakantie. Dus liever ietsje vroeger dan te laat.Bij de ene lees ik 8 a 6 weken op voorhand.Bij andere 10 a 12 weken op voorhanddus op de duur weet je het niet meer hegroetjes