Terug naar overzicht
Je kan een mail sturen via de website en ze bezorgen u een lijst waar ze de collecties verkopen.Ik heb dit ook zo gedaan. Best dan wel eens bellen naar de winkel of ze jouw bruidsschoenen in hun collectie hebben. Niet alle winkels bestellen alle schoenen.
Dag Liesbeth!Bedankt voor de tip!Groetjes
Ik had er ook van Elsa, na hopeloos te zoeken naar de schoenen in omliggende bruidswinkels. Welke niet echt veel moeite deden omdat mijn jurk niet van bij hen kwam heb ik ze dan online besteld van een winkeltje in Breda, Tsjari dacht ik was het. Heel goede service want de eerste keer waren ze net iets te krap volledig gratis terug gestuurd en een maatje groter gekregen.
Ooooeee bedankt Elsie! Ben al eens op de website gaan piepen :)
Bij Sophie in Lennik!Groetjes
Bij Ariane in Sint-Truiden
Bij Ariane ben ik eerst geweest, ze kon de schoenen die ik wou zeker en vast bestellen. Zou ze wel maar twee weken voor mijn trouw hebben. Tot het twee weken voor de trouw werd en ik nog niets gehoord had. Zelf dan maar gebeld. Ineens kon ze niet aan die schoenen geraken omdat ze die per meerdere moest bestellen en dat deed ze niet ! Dus daar stond ik minder dan twee weken voor trouw en GEEN schoenen !!Bij Tsjari hebben ze me dan zeer snel kunnen helpen, ben ze nog steeds dankbaar :-)