Terug naar overzicht
Dag Lien,Ik heb er mijn kleed gekocht en ik vond het een heel goede ervaring. De verkoopster heeft duidelijk ervaring en merkt vrij snel wat je mooi vindt en wat niet. Het is geen probleem om veel kleedjes te passen. Ondertussen ga ik bijna trouwen (nog 16 dagen!) en ben ik al een aantal keren terug geweest voor aanpassingen. Dan zijn ze ook altijd heel vriendelijk en is geen enkele moeite teveel. Groetjes,Tine 11/11/06
Ik heb ook mijn kleed gekocht bij JPC collection. Ze hebben een heel stijlvolle en eigentijdse colectie. De verkoopster die mij geholpen heeft was heel vriendelijk en eerlijk. En inderdaad, geen enkele moeite was teveel! Ze zijn voor mij zelfs 2 kleedjes uit de etalage gaan halen.Veel succes en veel plezier,Greet02/06/07
Hey Lien,Ik heb vorig jaar mijn jurk ook gekocht bij JPC collection te Antwerpen en ben echt super tevreden over de service : zowel voor als na de aankoop ! Bij het passen was inderdaad geen enkele moeite te veel en de verkoopster wist perfect welke jurken bij mijn persoonlijke stijl zouden passen. Ze zijn er ook zeker niet opdringerig of zo. Ik heb de eerste keer immers niets besteld omdat ik nog andere winkels wilde doen om zeker te zijn van mijn keuze en ze bleven even vriendelijk. Ik heb mijn jurk bij hen besteld tijdens een "opendeurweekend" in januari en mocht dan schoenen kiezen ten bedrage van 150 Euro, dus dat is misschien nog een leuke extra.Ook nadien was alles perfect in orde : de retouches, nog tips gekregen voor mijn bruidskapsel, de suite-kleding van mijn mama etc. De winkel is misschien niet zo heel bekend, maar het is een mooie, stijlvolle winkel met professionele verkoopsters !Groetjes en veel pasplezier,Gert 12/11/2005
Dag allemaal,Bedankt al voor de reacties! Ik vond het gek dat ik er nergens iets over kon vinden, en een collega 'dacht dat ze er al eens iets negatiefs over had gehoord maar was niet zeker'. Vandaar: stress! Maar ik ben al helemaal gerustgesteld intussen :-)Lien
HoiWaar is deze winkel gelegen? En vallen de prijzen een beetje mee (vergelijkbaar met...?)GroetjesMieke
Dag Mieke,De winkel ligt op de Jan Van Rijswijcklaan in Antwerpen. Ik had er een beetje een rare indruk van... Ik heb niet veel gepast dus of mijn beeld van wat ze hebben representatief is weet ik niet, maar ik vond het erg duur. (Van 2 kleedjes weet ik de prijs, eentje was 1400, het andere meer dan 2000...)groetjeslien