Terug naar overzicht
hey Kim,je kan best zelf hen contacteren, ze hebben vaak ook nog andere taken dan enkel de huwelijken, ik weet dat want mijn moeder werkt al 35 jaar op de burgelijke stand in de gemeente, maar het klopt vaak kan je zelf de muziek kiezen en zulke kleine afspraken als de ringen worden niet uitgewisseld enz kan je best even bespreken
je moet toch sowieso een keertje langs gaan op het gemeentehuis voor de officiële aangifte, dacht ik? of is dat voor jullie in orde, nu jullie de handtekeningen digitaal hebben bezorgd?In ieder geval: wij moeten ongeveer in augustus even gaan! En kunnen dat dan eventueel bespreken...
Wij hebben ook via mail onze datum en uur gekregen maar wij zijn twee weken geleden ook langs moeten komen voor de officiële aangifte. Daar werden dan nog details besproken.
Je moet toch een keer langsgaan voor de voortrouw of is dat bij jullie niet zo?Daar word alles dan besproken,bij ons toch,grtjes
wij zijn in juni onze datum en uur dat we wilde trouwde gaan doorgeven in het gemeentehuis en hebben toen een formulier mee gekregen waar de gegevens van onze getuige en als we de ringen uitwisselde of niet op moeten schrijven. en deze moeten wij in mei binnen brengen en dan word het nog eens overlopen.