Terug naar overzicht
Hoi!Wij willen ook wat kleur ipv alleen maar wit. Onze kleuren: blauw,paars,groen. Zal ook geen wit bruidsboeket hebben maar samengesteld uit blauwe en paarse bloemen. Rood vonden we te 'traditioneel' en roze krijg ik m'n vriend niet verkocht ;-) Met dit kleurenschema zijn we allebei tevreden :-) Ik kan alleen maar zeggen: volg je gevoel en je eerste gedacht!
Wij werken met rode accenten, niet echt met meerdere kleuren. :)
Oranje-rood-petrolblauw
Alle groentinten!
FEAMBOZEN ROOD
zwart en rood
goud + mintgroen + ivoor.
Wij gaan voor een roze accent, niks overdreven...
hoofdkleur is gebroken wit met accenten van grijs en zacht geel.
De kleuren van onze kledij zijn zwart/wit. En de bruidskinjes wit/rood (meisjes) en grijs/wit/rood (jongens). We trekken dus de kleuren zwart/wit/rood door.
Wij gebruiken ook zwart, rood en wit als hoofdkleuren.
oudroze - brons - champagneinspiratie: http://www.weddingbells.ca/planning/unique-winter-weddi...
wit met turquoise
Wij gaan blauwtinten gebruiken.
Paars is onze hoofdkleur die in alles terugkomt:- uitnodigingen- bloemen- decoratie- schoenen- dassen suite- ...
Mijn kleed is ivoorkleurig maar ik zou de accentkleur graag laten bepalen door de kleur van hemd van mijn verloofde. Dit zou ik dan willen laten terugkomen in het bruidsboeket en de bloemen in de zaal. We zijn nog niet gaan kijken voor mijn vriend zijn kleren dus ik weet nog niet wat het zal worden. Hopelijk wordt het een kleur waar ook bloemen in te vinden zijn .