Terug naar overzicht
een 100 gram per persoon misschien? is inderdaad niet makkelijk te schatten... Je kan misschien eens bij 'Kruidvat' ofzo passeren om is een idee te hebben van de hoeveelheid van zo'n zakje dat je zelf kan vullen. Misschien kan je dan een betere schatting maken :)
Ik zou voor zo'n 150 gram per persoon gaan. Koop geen te grote zakjes waarin ze snoep moeten vullen, dan kunnen ze er niet zwaar over gaan!
ik zou inderdaad ook eens gewoon één zakje vullen en dan kan je dit x200 doen + nog een halve kilo extra of zo.
Dit is wel een geweldig leuk idee. Las het voor aan mijn vriend en hij zei van oh leuk. Dit is echt ook iets voor ons...Maar je hebt er volgens mij wel super veel van nodig. Want zo rap gerekend gaat dat bij ons toch wel een 20 kilo zijn
Wij gaan een tafel zetten met allemaal verschillende maten/hoogtes stolpen en vazen gevuld met snoepjes. Maar ik ga niet echt per persoon snoep berekenen. Op = Op
ons thema van ons op het feest zijn ook snoepjes... op iedere tafel zetten we een vaas gevuld met 2 kilo snoepjes ( 10 verschillende soorten ) ik zo een 25 kilo snoep besteld en zoals charlotte zegt op = op
Super leuk idee, waar ga je best grote hoeveelheden snoep kopen ? Groetjes
Allemaal: bedankt voor de tips! Ook dat van de grootte van het zakje: had ik nog niet aan gedacht. Waar ik de snoep ga bestellen weet ik nog niet. Sharon, waar gaan jullie jullie snoep kopen? Ik zag in de folder van de Lidl kleine formaten aan goeie prijzen staan.
Je hbet leuke, kleinere zakjes in de Atita en de Ava of gewoon doorzichtge cellofaanzakjes vb op suikerzoentje. Voor snoep es kijken in de Makro of in speciale snoepwinkels (vb Lingier in Middelkerke). Daar koop je een 3 kg snoep voor een goeie 20 EUR.
In de macro veel keuze en goedkoop ;-)
Ik had ook Makro gezegd :)En ipv zakjes anders kleine potjes zetten? in kunstof of papier... of jeneverglaasjes.
halloik geef als bedankje een klein emmertje (die je nu vaak ziet in resto's of barswaar ze chips of ander lekkers in doen) gevuld met wat tulein ons kleur en dan hartensnoepjesme overal blauw gezocht naar een goede prijs en domweg in de folder van de aldi300gr voor 2eurodus voor men 50 emmerkes kwam ik toe met 3kilo en heb nog over :)