Terug naar overzicht
Niet twijfelen, een aparte kleur voor de bruidswagen vind ik het best. Zo ziet iedereen dat de bruid er aan komt!
ook als het grijs is? (ik vind dit dan precies een rare kleur?) De ceremoniemeester had toen de keuze oldtimer of grijze/zilveren mercedes, maar wij willen alles wat 'moderner' houden, dus oldtimer was al direct njet... maar nu twijfel ik dus over het grijs...
Goh nee, ik vind grijs echt Ok hoor. Er zal tenslotte ook nog witte lintjes aan de antenne vastgemaakt worden en aan de deursloten. Vind ik echt OK!Wij hebben zelf ook gekozen voor Mercedes E genomen voor volg- en suitewagen dus ik begrijp je twijfels maar eerlijk? onder ons gezegd? Wij gaan daar zo stralend uitkomen dat die auto's in het niets zullen verdwijnen! De mensen zullen zich later zelfs niets meer van die auto's herinneren dus ik zou er niet meer over twijfelen en kijken nar het volgende puntje op je lijstje!
haha hopelijk hé :) maar oké dan laten we het zo!Merci hé!
No problemo!
Een wagen dat volledig anders is dan de volgwagens is nochtans ook heel mooi. Springt direct in het oog. Maar dat is iedereen zijn eigen mening natuurlijk :-)