Terug naar overzicht
Wij gaan voor onze ouders een mooie fotokader halen, waar dan een door hun gekozen trouwfoto van ons in komt...De getuigen gaan ofwel een Bongo bon krijgen, of een fotoshoot, of een fles wijn met zelf gemaakte etiket, ... We zijn er nog nie helemaal uit! Het bedrag is iets dat je voor jezelf moet uitmaken vind ik. Je kan ook met weinig geld een heel leuk presentje geven he!
Wij hebben spiegel met onze namen en trouwdatum laten maken (online besteld bij brianto). Is klassiek, maar ze hebben er ook zo ene van mijn broer in huis... vandaar
Bij ons krijgen beide ouders een canvas van een van de huwelijksfoto's. Mijn getuige krijgt waarschijnlijk pareloorbellen met in het doosje de tekst "couldn't say I do without you". En voor de getuige van mijn verloofd een kit gepersonaliseerde golfballen aangezien hij graag golft.
O amai, da van die oorbellen met tekst vind ik echt super!! Ga ik onthouden voor men bruidsmeiden
ik heb is rond gesurfd en wow ik heb wat moois gevonden...wou ik uit m'n meedelen...http://www.itsallinthepresent.nl/huwelijksspiegel-houten-rand.htm...
@ Debora, dit is hetgeen ik vond op Pinterest. Vind het echt wel mooi, zeker voor iemand die graag sieraden draagt.
EY lies had dat ook gezien en vond dat ook mooi, maar waar vind je zoiets?
Hey, ik had ook zo iets gezien maar als je het vanuit het buitenland moet laten komen kost dat dan niet veel ? portokosten ofzo?
Ik weet nog niet goed hoe ik het kan maken of of ik dit kan bestellen...Ik had gedacht dat, als je een een doosje bijkrijgt (wat meestal wel zo is van een deftige winkel) om dan gewoon een kartonnetje te bedrukken op maat, te versnijden en zo erin te steken. Misschien dat je dan enkel nog wat groefjes moet bijmaken voor de ketting, maar als je dat proper kan doen lukt het wel, denk ik. Ik ga het alvast proberen.
Ooo zalig! Mercikes voor de foto...Awel, ben volledig overtuigd voor men bruidsmeiden
Hehe, blij dat ik kon helpen :)Ge hebt ook een andere tekst in de aard van : "I wouldn't be a lucky bride, without my best girls by my side"
Mmm...de laatste tekst vind ik te lang, heb het liever kort en bondig En als ik iets super vind, blijf ik meestal wel echt bij men besluit