Terug naar overzicht
Super!Ik zal een antracieten rok dragen met gebroken wit topje.Ik dacht van mijn schoenen in fucshia roze te nemen, net als de bloemetjes Niemand die die schoenen echt zal zien, en inderdaad, achteraf nog te dragen !Uiteraard zou ik mijn kousenband dan ook aanpassen van blauw naar fucshia
Net hetzelfde idee... Had toffe fucshia slingbacks van Clarks gevonden. Ze hebben ze ook in ivoorkleur en als ik ze naast elkaar zie... Traditioneel of fun... Dan blijf ik eeuwig twijfelen. :)
Ik doe rode pumps aan onder mijn kleed. Omdat ik een kleurtje wel mooi vind, mijn bruidsboeket zal ook met roodtinten zijn. En ook omdat ik kleurige schoenen achteraf veel meer zal doordragen dan een klassieke witte trouwschoen.
Zeker doen. Ik heb lang getwijfeld om groene pumps te dragen (ons themakleur) maar ben nogal een schijtbroek laat ons zeggen en ben dan maar gegaan voor zilveren pumps die ik nadien nog kan dragen!
Ik ga waarschijnlijk voor koningsblauwe!
Bij mij ook fuchsia schoenen onder mijn kleedje
Leuk om te horen dat er nog bruidjes zijn die dit zullen doen. Ik twijfel om blauwe of rode pumps onder mijn (ivoorwitte) kleed te dragen. Ik betwijfel hoeveel je van de schoenen zal zien (t is een lang kleed) en ik vind nergens mijn goesting in het ivoor. Maar als ik dat aan andere mensen vertel, kijken die toch maar raar...
Ik ga ook voor koningsblauwe schoenen! De das van mijn toekomstige is ook in die kleur, en mijn bruidsboeket ook :) ik denk dat heel wat mensen dit niet gaan vewachten van mij, maar dat maakt het uiteindelijk des te leuker.
Leuk om te horen dat er nog bruidjes zijn die zullen knallen met hun schoenen :) Het is beslist, vanavond bestel ik de fucshia schoentjes. Hooray!
Ik ga ook voor blauwe pumps omdat dit ook ons themakleur zal zijn. Gisterenavond kwam mijn ventje zelf met het idee af, maar aan de andere gasten vertel ik niks. Alleen aan mijn ma omdat die meegaat voor mijn eerste pasbeurt en dan moet ik ze al aandoen... Maar als je ze wel goed ziet bij het wandelen en zitten, dan denk ik dat ik toch voor ivoor ga gaan, want wil niet dat de mensen de hele dag naar mijn schoenen zitten te staren.
Ik ga voor paarse pumps van Noë, moet ze wel nog bestellen.
ik kocht net bij torfs fuchsia schoenen voor maar 40euro ;) dus trouwschoenen: check
Ik ga voor rode pumps met sleehak van Gabor. Staan super onder mijn kleed maar ook onder een gewone jeans!
ja roze :)heb die kleur ook ineens subtiel in mijn kleed laten verwerken groetjes
Wij gaan voor de thema kleur appelblauwzeegroen en heb ze gevonden bij Noë, ze hebben heel veel kleuren ! Ga ze mij zo vlug mogelijk gan halen en natuurlijk is dat een verassing voor de bruidegom! Hij zal lachen