Terug naar overzicht
Hele mooie foto's! Tzag er tof uit!
super mooie foto's!!!!wij hebben voor onze kindjes dezelfde jurkjes, maar in het licht blauw..... hopelijk zien ze der even mooi uitgroetjes melissa en john
Mooimooi! Supermooie jurk en superschattige bruidskindjes :) . Proficiat!
Proficiat!Mooie foto's! Jullie zagen er stralend uit. De bruidskindjes waren ook mooi.
hey kim , van waaar kwam je man zijn hemd?
Sorry voor mijn late reactie maar we zijn net terug van een kort huwelijksreisje.Bedankt voor jullie leuke reacties :-)Zijn hemd komt van Wellens in Herentals. Het is een hemd van het merk Eterna.
hey kim,geen probleem ik dacht al dat het zoiets was, ik hoop dat je echt hebt genoten!en dan heb nog één vraagje, welke kleur rood je van bij youniek gekozen hebt, want het lijkt op de foto een beetje feller dan het mijne maar hoemeer foto's ik van je heb bekeken hoe meer ik denk dat het het wijnrood is dat je gekozen had, zoja dan is het voor mij echt de moeite om dat hamd te gaan kopen want dat is ook mijn kleur en nergens heb ik de kleur zo dichtbij het rood gevonden bedankt en geniet van je gehuwde leventje
Ik vind het rood op foto ook feller lijken maar het is inderdaad het 'wijnrood' van bij Youniek. Wanneer trouwen jullie?
hey kim,op 31mei dit jaar , ik kan al niet meer wachten!alleen nu heeft mijn ventje te verstaan gegeven dat hij een grijs hemd wil! en een gekleurde das, moet ik daar weer naar op zoek, want... mannen he
hi Kim,Prachtige foto's hoor. Jullie zagen er echt gelukkig uit. Proficiat