Terug naar overzicht
Naast een beetje vuil aan mijn sleep (wat heel normaal is) had ik tot half het avondfeest niets... dat was dus tot mijn schoonmoeder op mijn kleed ging staan met een grote scheur tot gevolg. Ik had wel een jurk vooral uit organza. Ik had ook geen scheuren of dergelijke opgelopen tijdens de fotoshoot en die gebeurde ook gedeeltelijk in een stukje bos met takken enz... Uiteindelijk zou ik me daar dus niet echt teveel zorgen over maken hoor! Je bent sowieso altijd een voorzichtiger... Groetjes!
Mijn jurk heeft de hele dag goed doorstaan! Vuil aan de sleep is heel normaal omdat die de hele tijd over de grond zweeft. Had voor het dansen mijn sleep opgeknoopt met de lintjes in m'n jurk, maar met naar het toilet gaan is er toch iemand op m'n sleep gaan staan (tijdens het passeren door de deur) waardoor mijn bovenste voille gescheurd was en die heb ik er zelf dan afgescheurd. Ach ja... ik zat er zo niet mee omdat het toch al op het einde van de avond was en het nadien toch maar in de kast zal hangen groetjes
hey, mijn kleedje was alleen vuil aan de onderkant! maar zoals de damens hier boven schreeft denk ik dat een gevaar is als er iemand zou op gaan staan!
In mijn jurk zitten er ook scheuren, maar da komt door de stoelen,Door mij iedere keer neer te zetten, en doordat de mensen van de zaal iedere keer de stoel onder mij verschoven, hebben de stoelpoten een paar keer over mijn kleed gestaan en zo scheuren gemaakt.
Mijn kleedje was eigenlijk bijna niet vuil...er zat maar 1 zwart veegje op de onderkant van mijn sleep...en dat was het (wij hadden wel een hele droge dag, dus nergens lagen er plassen of modder ofzo), maar wat denk ik ook geholpen heeft is dat onze ceremoniemeester mijn sleep altijd van de grond hield bij ambetante stukjes (over grasveld lopen, de trap op gaan, ...) waardoor mijn sleep het meeste van de tijd gewoon 'gelegen' heeft en niet heeft gesleept over de grond. Ook geen last van scheuren gehad (al dat er wel een paar keer mensen op mijn sleep stonden...maar mijn kleed heeft dit alles goed doorstaan. De mensen van de droogkuis zeiden wel: amai we hebben nog nooit zo weinig werk gehad aan een trouwkleed..zo proper nog :D! haha...Dus hangt een beetje van af van het weer/omstandigheden denk ik...en natuurlijk of er echt iemand op je kleed gaat staan terwijl je zelf aan't wandelen/dansen bent.
Mijn jurk heeft de dag perfect overleeft. Alleen wat vuil aan de sleep. Tja, het dweil-effect hè :-) Met een beetje voorzichtigheid kom je al een heel eind!