Terug naar overzicht
Hey CarolineIk ken geen reisbureaus in zuid- Limburg, maar ik kan je wel een andere tip geven : zet misschien eens in een documentje wat je precies zoekt, al je vereisten plus je budget en mail dit naar zoveel mogelijk reisbureaus (google). Ik heb dit zo gedaan om onze huwelijksreis naar Amerika te plannen. En ik heb van vier reisbureaus een offerte + planning teruggekregen. Uiteindelijk hebben we er toch voor geopteerd om alles zelf te boeken, via booking.com + tickets bij de vliegmaatschappij zelf + een auto te huren (eautohuur.be) omdat dit nog 700 euro goekoper uitkwam. Maar voor jou kan het misschien wel een hulp zijn? Groetjes
Bedankt Karen, dat kan ik misschien wel doen.
Caroline, bij Caractere kan je zo een reis in elkaar laten steken. Even kijken op hun website welke reisagenten bij jou in de buurt zijn. Wij hebben onze honeymoon bij hen geboekt en zien er heel erg naar uit: speciale logies, leuke extra's en alles in 1 keer geboekt.
Ziet er goed uit Rebecca. Gaan jullie ook naar Italië?
Wij gaan naar Andalusia. We doen er een rondreis van 2 weken, 6 verschillende hotels in 6 verschillende delen. Hebben bij hen ook een huurauto aan goeie prijs kunnen nemen. Veel succes en laat eens weten wat het wordt!
We hebben een capabel reisbureau gevonden! De reis is geboekt. Wat ben ik gelukkig nu. Rebecca: we hebben ook via caractere geboekt :) bedankt voor de tip!
Oh zo fijn om te lezen dat ik jullie heb kunnen helpen. Ik ben nu wel heel benieuwd wat het geworden is!
We doen beleefreis 3 :) Mits een aanpassing. We doen dus eerst 7 dagen rondreisje: treviso-vicensa- verona-venetië en dan 7 dagen lido di jesolo strandvakantie (Italië)
Klinkt heel fijn, iets extra om naar uit te kijken!