Terug naar overzicht
Dag bruidjes. Bij mij staan er nu nog 60 dagen op de teller dus het komt zeer dicht bij. graag had ik wat onder de zonnebank geweest voor de trouw. Ik bruin heel makkelijk en heb die dus nog nooit nodig gehad maar voor de touw wil ik dit toch wel even doen. Zijn er mensen die weten hoelang op voorhand ik er onder moet. Zoals ik al zei bruin ik heel gemakkelijk en te bruin vind ik ook niet mooi.
Op een week of twee (drie keer per week) heb je al een mooi basiskleurtje volgens mij.Begin mss gewoon een maand op voorhand en als je ziet dat het te snel te bruin wordt, ga je nog één keer per week om je kleur te onderhouden. Zo ben ik het van plan te doen.
Ikzelf ben nogal wit van kleur en begin 3 maand op voorhand 2-3x per week naar de zonnebank te gaan om een beetje kleur te krijgen.
idem als Elen! Als je gemakkelijk bruin, lukt dat vlotjes op 2 weken als je 2-3x per week gaat... helaas ben ik niet gezegend met een gemakkelijk velletje en kan ik dus al goed op voorhand starten ermee... :-)
Gelukkig da ik snel bruin dan anders was ik al te laat :)
Ik ben dus precies te laat, whoops! Ik ging er eind deze maand mee beginnen, ben een melkflesje dus kan wat kleur gebruiken. Ik zal dan toch dit weekend als starten met de zonnebank!
tja Rebacca, zoveel dingen om te regelen dat we onszelf zouden vergeten é
Ik ben ook al begonnen...