Terug naar overzicht
Staat genoteerd voor de toekomst! ;)
En staat ossengalzeep standaard in een delhaize? :)
Mercie voor de tip Stéphanie..Leuk dat je nog steeds dingen met ons deelt ;-)Groetjes, Krista
heb de mijne van mijn collega kunnen gebruiken en weet dat zij die heeft gehaald bij Dille & Kamille in Antwerpen. Maar zoals gezegd in het topic is het ook mogelijk met de gewone sunlight zeep.
Welke stof was je kleed? Of zou dat niet echt uitmaken? Hoe warm heb je het water gedaan en hoelang laten liggen? Gewoon laten liggen of ook gewreven? Vele vagen maar ik ben fan van je topic!!
ossegalzeep hebben ze inderdaad standaard in Delhaize, ik heb dit altijd in huis voor plekken uit kleren te halen, helpt altijd! een echte aanrader!en Stéphanie, bedankt voor de tip! ga ik zéker onthouden, ik verkoop mijn kleed ook niet!ik ga er een zomerkleedje van laten maken maar moet toch ook gewassen worden nadien eh
Mercikes voor de tip! Hou ik zeker in mijn achterhoofd tegen dat ik het nodig heb
Dat is idd een goede tip!!Mijn sleep is ook enkel de onderkant vuil dus ga dat eens uittesten :-)groetjes!
heb gewoon mijn sleep in bad gelegd met warm water en heb met de zeep alles ingezeept en even laten weken en nadien heb ik met de sproeier alle zeep eruit gespoeld, men jurk omhoog gehangen en laten drogen. zelfs geen kreuken Welke stof het juis is weet ik niet, maar het is een ladybird. Het is een zachte zeep dus denk ik niet dat je schade kan aanrichten aan je jurk. Succes dames!!!
goeeeie tip!!! :-) dankjewel!
Amai, bedankt voor de tip! Ik krijg ook zulke bedragen te horen... En als het bij het jouwe lukt, moet het bij mij ook lukken nietwaar? :-) Ps: al bij Jetty geweest? :-)
@Anja idd dan moet het bij jouw lukken! Zelfde stof e Neen ben er nog steeds niet geraakt, ben dan ook niet van die kanten, maar moet er wel werk van maken om eens een foto binnen te steken zoals ze gevraagd had.
Ik woon er maar 5 minuten vandaan, maar ik ben er ook nog niet geraakt hoor. Tja, het leven van een getrouwde vrouw hé!
merci voor de tip, zal het onthouden voor in de toekomst!Zo weer gespaard van een extra kost.