Terug naar overzicht
wij doen nothing else matters van metallica... Niet te melig en een super tekst
Als je dat toch een mooi nummer vindt, kan je het altijd inkorten he. Niemand zegt dat je de volledige 9 minuten moet nemen. ;-) Zoiets is normaal wel bespreekbaar met de DJ...
Wat je ook kunt, is de track laten starten, zonder enige aankondiging, niemand weet wat er aan de hand is en jullie begeven zich plots naar de dansvloer op het moment, het stukje in de track dat je er echt op wilt dansen. En je doet hetzelfde voor het verlaten van de dansvloer.grtz
Of, wat hier ook al eens ergens op het forum werd voorgesteld, je kan ook samen beginnen, dan met de ouders beginnen dansen, eventueel ook met schoonouders en dan op het einde terug samen eindigen.
Ik persoonlijk zou een liedje nemen met een blije tekst.November rain is een zeer mooi lieke maar niet voor een openingsdans.
Als je iets in hetzelfde genre wil dan is 'Still loving you' van The Scorpions misschien een optie?
wij nemen rammestein ohne dich niet zo evident miss maar wel mooie tekst ook!
Hier nemen we ook nothing else matters van metallica, deze duurt ook vrij lang (ik dacht 7 min.) maar onze dj laat deze vroeger uitlopen op niets..; dus ons liedje wordt ingekort...Mss ook een optie.
Ik denk dat deze nummer net iets te melig is, maar de onze was dus: When God made you van Newsong ft Nathalie Grant. Maar dat je nu al jullie openingsdans moet doorgeven vind ik wel vroeg hoor, wij hebben dat pas een maand voor de trouw gedaan... Groetjes en nog veel succes met de zoektocht!
ja ik vind dit ook vroeg maar ik ga vragen of we er nog even over mogen nadenken zodat ik nog een beetje kan verder zoeken