Terug naar overzicht
Ik denk niet dat het raar is. Neem anders eens een stukje rood en zwart mee naar je kleed. Dan kan je zien of het niet vreemd is. Maar ik vind rood er wel mooi bij hoor. Maar dat is mijn mening!
Ik vind ecru en chocoladebruin warme kleuren. Wat ik heel mooi vind.Zwart en rood zijn harde kleuren.En volgens mij is dat ook niet mooi bij elkaar.Kan je je zaal niet in een zachtere kleur aankleden ?
@Peggy ,Welke kleuren zou jij er dan bijnemen ,het probleem is dat de muren van de zaal bleek zijn en mijne man daar is feller tegen wou ...
Ik zou ook niet zwart en rood nemen zoals Peggy zegt. Kan je niet met chocoladetinten en/of limegroen werken? Dat limegroen is wat feller en past ook met chocobruin. Als je lieverd moeilijk doet over waarom zwart en rood niet kan dan zeg je gewoon heel kordaat dat dat niet past met de kleuren van je kleed en daarmee uit!
Alle aarde kleuren passen daarbij. Inderdaad limegroen, (licht) geel, zacht oranje, koraalrood en dit dan in combinatie met ecru of het bruin dat in je kleed terugkomt.
Ja inderdaad ik zou zeker al geen zwart nemen.Combineer chocoladebruin met rood bv het koraalrood dat peggy voorstelde.Groetjes
Ik denk ook niet dat zwart en chocoladebruin mooi combineren. Dat bruin is idd. mooi met andere aardetinten en kleuren zoals limoengroen, zacht blauw, ...
ik zou dan ecru en rood combineren in de zaal ;-)
Die kleuren combineren inderdaad niet mooi, zwart en rood zijn te hard('koude kleuren')... Koraalrood moet wel kunnen (nemen wij ook als kleur, wel geen simpele kleur).
INDERDAAD...zoals Peggy zei,aardekleuren,koraalrood,perzikoranje met ecru...MOOI!!!
Zoals de dames hierboven reeds aangeven: ik denk dat je moet oppassen met zwart en rood én de combinatie van de jurk.Mijn jurk was wit met bordeaux rood. Van de verkoopster had ik de tip gekregen om de aankleding van de zaal in dezelfde kleuren te nemen. Bij ons was alles (van tafeldecoratie tot ballonnen) wit en het bordeaux rood.Misschien kan je het ecru en rood ook in je bruidsboeket laten terugkomen?
Hallo iedereen ,Dank u wel voor de tips! Ik weet nu zeker hoe en wat ... denk ook voor ecru met rood dan te nemen of bruin met lime groen.. nu dat kan dus wel met de kleuren van mijn kleed? eender wel ik neem? en wat betreft mijn bruidsboeket kan ik daar met rood in gaan ? of andere tips voor mijn bruidsboeket zijn welkom :-(
Hoi Iris,Heb je misschien een foto van je jurk (link van een site ofzo)? Dat is iets duidelijker dan een omschrijving.Misschien via PB?Laat maar weten, wil je gerust helpen.
Ik heb jammer genoeg geen foto en mijne eerste pas heb ik in juni ...dus kan niet tonen .heb daar toen niet aan gedacht