Terug naar overzicht
Wij trouwen in De Schuur in Nieuwmoer (kalmthout). Heel gezellig en echt waar, je kan niks beter wensen dan de service van Conny en haar team. Je moet je nergens druk in maken, zij doet zelf voorstellen als je iets niet weet, geeft advies,...
Oh ja: de website geeft een heel erg verkeerd beeld. Gewoon zelf gaan kijken!
Dennenhof brasschaat (ook motel aan voor mensen die kunnen blijven overnachten). Als bruidspaar heb je ook recht op de bruidssuite - gratis.succes ermee en proficiat.
Is Rijkevorsel te ver?Feestzaal Den Bakker...succes
Ik denk dat je de Schuur in Kalmthout niet zelf grondig kunt of mag decoreren, op de tafelversiering na dan..., maar kan mij vergissen.
Ik ben vorig jaar op een trouwfeest geweest in de E10-hoeve in Brecht. Was wel in orde.
E-10 hoeve Brecht is inderdaad in orde! Dennenhof is ook wel gezellig maar weinig mogelijkheden om het zelf in te richten... Strijboshof Kalmthout?De Schuur in Nieuwmoer heb ik ook al veel goeie dingen over gehoord meer er zelf nog niet geweest!Kasteel van Brasschaat
Strijboshof kan je niet zelf inrichten, ik was wel verliefd op de zaal...
Aboretum van Kalmthout heeft 2 zalen te huur, ook vrij van traiteur.
E10 in Brecht :-)
Le Cirq in Hoogstraten. Zeer mooie zaal die niet veel aankleding meer nodig heeft.Je kan er zowel een klassiek feest als fuif geven. Catering is vrij te kiezen.