Terug naar overzicht
Wij hadden onze snoepboeketjes gekocht bij Happy Days in Putte/Beerzel.Allez ja, ze kenden dat niet voor ik dat daar gevraagd heb, maar ze hebben het geprobeerd (een "proef-snoepboeketje, jaja ;-) en, het zag er wel mooi uit.groetjesKatrienal 26 dagen getrouwdPS: misschien dat er op onze site een fotootje van staat, ben niet zekerwww.katrienenphilippe.bruiloftsite.nl
Hoi NadiaWaarom probeer je ze niet zelf te maken?Als je in google snoepboeket intypt krijg je allerlei sites met informatie en bij de afbeeldingen vind je ook prentjes...Ik denk dat je dat anders wel eens in een snoepenwinkel (of doopsuikerwinkel of iets dergelijks) kunt laten maken... (ben van oost-vlaanderen, dus kan je niet echt helpen...)Veel succes nog...GroetjesVeroniek20 07 2007
Hallo Nadia,ik heb mijn snoepboeket gekocht bij Leonidas in Lennik. Dus moet dat toch in andere Leonidas-winkels ook te verkrijgen zijn? Het kostte zo'n 7 à 8€ dacht ik.Groetjes,Dominique25.11.2006
Hey Nadia Wat een cool idee !! Ik ben van Aalst en wij hebben hier de snoepwinkel "olleke bolleke" die maken ook snoeptaarten en zo, echt heel mooi ! Ze hebben ook nog winkels elders in het land :http://users.telenet.be/olleke.bolleke/winkels.htm GroetjesChristel
heyBedankt voor de antwoorden. De site van olleke bolleke heb ik idd gezien. Wat een exemplaren seg!!! Heel mooi!!!Ik heb 2 winkels gevonden in Aarschot waar ze dit doen, dus ga ik int weekend is zien.groetjesnadia