Terug naar overzicht
Hey, wij gaan dit ook doen dus ik volg mee. Heb jij ook geen schrik dat ze door de Canvas zullen duwen met hun stift?
Nog niet aangedacht eigenlijk :-) Maar vond dit wel een leuk alternatief als gastenboek, want op de meeste huwelijksfeesten wordt dit niet echt gebruikt. En dit is blijvend eh, kan je dan mooi in je huis ophangen!
Hey, wij hebben gisteren onze canvassen gekocht en hebben ook zo'n minicanvasje gekocht van 70 eurocent ofzo om eens een paar verschillende soorten stiften op uit te proberen. Morgen eens kijken wat het beste lukt! Een vraagje: hoe groot is jullie canvas precies? Wij hebben er 2 van 40x40, zou dit voldoende zijn (er komen max. 150 gasten, maar ik vermoed dat koppels wel eerder iets samen opschrijven dan elk afzonderlijk)? En schrijven jullie zelf al iets van tekstje op je canvas, of laten jullie hem leeg? Ik had wel gedacht om sowieso aan onze getuigen en ouders te vragen om er aan het begin van de avond al iets op te zetten... Denk dat mensen niet graag als eerste iets opschrijven, dus dit zal de mensen hopelijk wat aanmoedigen :).
Ik weet nog niet hoe groot we de Canvas zullen nemen. Ik had dan ook eerst gedacht om een mooie kader te doen en het glas eruit laten en dan de foto van onze uitnodiging afdrukken en daarrond kunnen schrijven. Zelfde als Canvas. Ik heb echt schrik dat ze erdoor zullen prikken daarmee dat ik mss wel overweeg om naar een kader te grijpen.
heywij hadden op onze trouw 9 kleine vierkante canvasjes (4 voor feest 80pers, 5 receptie 120 pers)Ik had permanente stiften gekocht in de ava (redelijk fijn) en er heeft niemand doorgezeten hoor; Echt een aanrader, ze stonden allemaal mooi volgr Delphine
@delphine. Staat er enkel tekst op of heb je daar nog iets anders opgezet? Dat lijkt mij een tof idee.
@Delphine: Hoe groot is dat precies, 9 kleine vierkante canvasjes? Dat ik een beetje kan inschatten of ik er nu te weinig heb :)