Terug naar overzicht
Ik volg even mee, mijn zus zoekt suitekledij in maatje 34, en dat blijkt niet gemakkelijk...
Hey EliseIk denk dat dit ook voor een deel gaat afhangen welk model van kleed je gaat kiezen, want ze kunnen je kleed ook nog versmallen en inkorten. Als je met een rijg-systeem zit, weet ik wel niet of dit kan. Van een 42 naar een 34 zal mss wel moeilijker zijn, maar van een 38 naar 34 lijkt me wel te gaan en deze maten hebben ze normaal nog wel (natuurlijk niet in alle modellen).Succes in elk geval!
Dag Elise, hoe lang duren de solden in Brugge? Ik heb daar volgende week zaterdag een afspraak. Nu vrijdag ga ik ook naar Cony :-) Veel plezier met het passen!
Ik ga vrijdag ook passen in Brugge :-) Om 14u , hoelaat jij? Mss zien we elkaar daar wel ;-) Helaas kan ik je niet helpen met je vraag xxx
Geen idee hoe lang de solden in Brugge lopen, maar zal nog wel tot het einde van de maand zijn denk ik. Ik ga om 10u. passen in Brugge. Spannend!!!
Inderdaad! Veel plezier!
Brugge is een conceptstore. Ik dacht dat het daar het hele jaar door -50 % is op de vorige collecties nu van 2010 & 2011. Groetjes! Oh ja! Succes met passen :-) Voor mij is het de eerste keer passen :p
Aaah ok! Dank u voor de info! Jij ook heel veel succes! Voor mij morgen de eerste keer :-)
Mijn kleedje was outlet aan -50 procent ( vorige collectie maar geen kat die dat zal zien ... ) en het is maatje 38 ... Ze hadden het toen ook nog in maatje 36.Dus volgens mij kun je wel es geluk hebben daar!