Terug naar overzicht
dit werkt! ik heb het zo gedaan (met een vrij lange sleep) en dit lukt prima. mama of zus hielpen wel omhoog houden.succes ;-)
Hihi lijkt me grappig én handig! :) Waarom niet hé... Had het ook al ergens gelezen en ga het ook zo doen. Zou niet willen dat er ook maar iets van mijn jurk in die vieze wc-pot hangt!
Awel, eigenijk is dit nog niet zo een slechte vraag. Ik had zo ver nog niet nagedacht, maar het klinkt wel vrij logisch, zeker als je met een sleep zit :-).
een weetje!!! thanks!!!
mij hebben ze in de winkel gezegd dat ze met de laatste pas alles gaan aanleren, ook oa een toiletbezoek ... dus ik ben eens benieuwd! En voor pipi te doen is het mss wel handig, maar als je andere behoefte moet doen, lijkt het mij niet handing om 'omgekeerd' op toilet te zitte? wel?
Zo heb ik het ook gedaan :) En het is inderdaad gewoon echt handig hoor...
Hey Ilse,Ik had een hele lastige jurk met een zware sleep en de verkoopster van de bruidswinkel gaf mij onmiddellijk dezelfde tip als die jij hebt beschreven.Ik zag dit echter niet zitten (letterlijk en figuurlijk) en ben op de dag zelf op de ''normale manier'' naar de wc geweest en dat ging perfect. De eerste keer riep ik nog de hulp in van ons mama, stiefmama en schoonzusje, maar ook dat bleek niet nodig (al is het natuurlijk hi-la-risch om met een hele groep meiden de wc's onveilig te maken :D).Zeker niet te veel zorgen om maken en vooral... genieten!Groetjes,
ik ben gewoon gaan zitten op het toilet met al het stof + sleep in de hoepel (hoepel omhoog en al het stof erin) was ook geen probleem
hilarische vraag, waar ik zelf ook nog niet aan had gedacht... :-) maar dank voor de tips, ik ga ze onthouden :-)
Dag Ilse, hier ook een bruidje die "het omgekeerd plassen" heeft toegepast en dat ging hoor ;-)
fijn,en ik zie dat het geen domme vraag van me is,MAAR EEN HULPMIDDEL VOOR VELEN...DANK