Terug naar overzicht
Dit is al eens gevraagd geweest :-) Hier kan je het vinden ;-) http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=463922&su...
Ik ben grote voorstander!Beetje van alles hé ;)Tampons, inlegkruisjes, plakkers, labelo, zakdoeken, kam, deo, ... Noem maar op!
Ik ben ook grote voorstander :) wij hebben 2 mandjes die we gaan vullen (eentje voor de heren en eentje voor de dames)ideeën voor de dames: tampons, inlegkruisjes, plakkers, mini deo, klein kammetjes, haarrekjes en klemmetjes, mini handencrème, reukstaaltjes, pepermuntjes, flosdraad, verfrissingsdoekjes, mini haarlak, ...Ideeën voor de heren: gelpot, condooms, kam, pepermuntjes, mini deo, reukstaaltjes, flosdraad, ...
Merci en wat zetten jullie daar van tekstje bij?
Ik heb een tekstje gezet in het topic dat Kim hierboven vermeld heeft.
Ja ik heb het al gelezen :) Merciekes :)
Ik heb nog een gedichtje voor het mannentoilet: Een deo'tje hier, een kammeke daar En ook wat gel voor je haar Als je iets nodig hebt, gebruik je het maar Zo kan je verder een pintje pakken met de maten Met morgen hopelijk mooie herinneringen zonder al te veel gaten
Een deo'tje hier, een kammeke daar
En ook wat gel voor je haar
Als je iets nodig hebt, gebruik je het maar
Zo kan je verder een pintje pakken met de maten
Met morgen hopelijk mooie herinneringen zonder al te veel gaten
Merci vanessa echt goe!
Super idee om zo'n mandje te maken!!Ik heb onmiddellijk een mandje gekocht en wat spulletjes om erin te steken (Hema is hier perfect voor!!)Zopas ook een tekstje gemaakt (wel wat inspiratie van het forum gehaald) om erbij te zetten, wat denken jullie?Handcrème, pleisters of wat lak voor je haar Wat je nodig hebt, gebruik je maar! Laat de rest gewoon staan,Dan hebben de andere dames er ook wat aan! Nu kan iedereen het feest gerust verder beleven,En ons zo een spetterend huwelijksfeest geven!
Ik vind het leuk :)