Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer

13-2-2013 8:33:38
Joepie!!!!

Mijn wederhelft vond het eigenlijk niet nodig om met ander vervoer te rijden, onze wagen ( net nieuw) was goed genoeg voor hem...
Nu was ik eerder deze week aan het googlen en een beetje nieuwsgierig kwam hij toch s mee kijken...

resultaat: we hebben morgen een afspraak om eens naar keverkes te gaan kijken...
we hebben er maar 4 nodig, dus dat valt mee...
maar er is toch twijfel, we kunnen ook voor 1 kever gaan (voor ons) en een oude volkswagenbus voor onze suite (je kan er maar met 8 +1(chauffeur) in

We zijn met 10 personen (wij, onze 4 kids, mijn ouders en onze getuigen (is ook een koppel))

Dus 4 keverkes of 1 keverke en een buske???
Wat zouden jullie doen?

Wat zouden jullie doen?

Ann
24-1-2014
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 880

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik13-2-2013 9:15:05

vind ze Allebei mooi maar aparte,is volgens mij chiquer om in te stappen!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik13-2-2013 9:44:41

Dag Ann!
Zo fijn zeg en zeker als je dit niet voorzien had! Welke keuze je maakt, het wordt zoals Ilse zegt zeker mooi.
Het hangt een beetje af van de stijl van je huwelijksdag en je familie: als het allemaal wat plechtiger gaat, zou ik voor de aparte kevertjes gaan. Indien je de familie graag samen wil en kan houden (geen ruzies in de familie) dan lijkt een bus me heel fijn!

Karen
13-7-2013
 Meld misbruik13-2-2013 9:57:09

Hey Ann

Ik heb van een vriendin gehoord dat een busje altijd voor veel sfeer zorgt. Dus ik zou opteren voor 1 kevertje voor jullie en een busje voor de rest van de familie en getuigen.

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik13-2-2013 10:28:45

Ik vind het super.

Wij hebben geen vervoer nodig.
(Alles gaat door in één straat dus het zou echt een zotte kost zijn!)

Maar als we het wel nodig zouden hebben zou ik kiezen voor de kever en het busje.
Ik weet natuurlijk niet of het grote afstanden zijn en hoe groot jullie kindjes zijn maar ze kunnen eventueel eventjes op de schoot mee?

Succes!

Melanie
5-9-2014
 Meld misbruik13-2-2013 10:34:22

Hi!

Wat leuk dat je iets gevonden hebt!
Denk wel aan de eventuele ontheffing voor de auto's. Wij krijgen bij onze gemeente ontheffing voor 2 auto's. Zou zonde zijn als je ook nog een parkeervergunning ofzo aan moet vragen.
Lijkt mij wel gezelliger als je een bus hebt maar gooi anders een balletje op bij je suite.

Ann
24-1-2014
 Meld misbruik13-2-2013 10:44:40

onze kids zijn 2 meiden van 16, ne zoon van 13 en een prinsesje van 8
parkeren is geen probleem, hebben lange oprit en voor t gemeentehuis mag niet geparkeerd worden... en er is een grote parking over het gemeentehuis...

Ann
24-1-2014
 Meld misbruik13-2-2013 10:46:16

by the way, de kinderen betalen onze wagen als geschenk...

Ann
24-1-2014
 Meld misbruik14-2-2013 22:48:30

en ze liggen vast... 4 keverkes...schoon zenne!

Andries

Meld misbruik12-4-2013 19:22:40

Dag Ann,

eerst en vooral proficiat met jullie huwelijk volgend jaar.
Mijn vriendin en ik gaan ook trouwen en wij zouden zelf ook graag voor VW kevers of busjes kijken. Mag ik je vragen waar jullie jullie ceremoniewagens hebben gevonden?

Alvast bedankt en groeten,
Andries

Ann
24-1-2014
 Meld misbruik13-4-2013 10:58:27

Hoi Andries,

wij hebben onze autookes besteld bij http://www.kever-rent.be/
Veel succes met jullie planning! Wanneer trouwen jullie?

groetjes Ann

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...