Terug naar overzicht
In Ava of Atita zouden ze dan zeker moeten hebben denk ik...
Inderdaad, Bij Ava heb je heel veel keuze in gekleurde enveloppen :-) Succes!
bij de club heb je normaal gezien ook enveloppen in verschillende maten en kleuren!Succes met de zoektocht!
www.123envelop.be en je kan gratis staaltjes bestellen ;-)
AVA !!!
Ik denk ook AVA ;-)Spannend...na de uitnodiging wordt het altijd zo 'echt'...zeker als de bevestigingen binnenkomen...aaah, geweldig!! ik leef volledig met je mee!groetjes!
Heey Rebecca,Wij hebben ook net de enveloppen-speurtocht gedaan. Hier zijn mijn 'ontdekkingen':- Bij de Ava kost 1 enveloppe C6 in kleur 0.57 euro - Ava is het goedkoopste van alle winkels waar ik geweest ben (Lucascreativ, Schleiper,...)- Maar Ava is véél duurder dan als je je enveloppen online besteld! Aanrader hier is envelopen.be- Wij hadden een specifieke kleur, we hebben onze enveloppen besteld in de UK en dan nog mét verzendingskosten was dit de helft (!) goedkoper dan bij de Ava én in de juiste kleur...Dus ik zou zeker online kijken, daar vind je makkelijk enveloppen voor 0.21 euro per stuk (dat hebben wij betaald)Veel succes ermee!
@ Joke: hoe lang duurde de levertijd?
Hallo Rebecca , Mijn man is drukker , en we vroegen ons af hoe het komt dat er bij jullie gekozen uitnodigingen geen enveloppen kunnen bijgeleverd worden ?Dat hebben we nog nooit gehoord , de drukker kan dan toch eventueel bij een andere leverancier enveloppen bestellen ? Ik zou hier toch wel op aandringen , dit is toch een service dat ze toch zouden moeten garanderen . Nog veel sucses Groetjes