Terug naar overzicht
ik zou wel een uurtje rekenen voor een misviering, en dan ben je nog niet meteen weg. Wij hadden een uurtje misviering gerekend en dan een half uurtje rondhangen aan de kerk, dingen in ontvangst nemen enz. en dat was nipt. Ook de zaal vroeg ons voor een half uur tot kwartier voordien aan de receptie locatie aan te komen om nog even snel plan door te nemen enz.Voor ons was dit allemaal echt heel dicht op elkaar. dus je gaat zeker die tijd nodig hebben denkik. Check misschien ook een keertje met de zaal?
Aangezien je maar 100 meter van elkaar afzit denk ik toch wel dat dit voldoende moet zijn?Kerk zal inderdaad iets van een uurtje zijn.En dan een half uur tot 40 min aan de kerk.. en het is maar 2 minuutjes stappen
een uurtje mag je wel rekenen en........................ mocht je toch te laat zijn niemand gaan jullie dat kwalijk nemen!!!!
Wij trouwen om 14u30 en de receptie begint al om 16u30.wij moeten 25min rijden naar de feestzaal. Maar onze ceremoniemeester zei dat je aan de Kerk normaal niet lang blijft hangen, de suite komt per koppel buiten en dan een foto van hen.Gevolg door ons voor ook enkele foto's en dat er dan redelijk rap vertrokken wordt.Het wordt superkrap bij ons, en dit heb ik pas goed en wel beseft nadat de uitnodigingen gedrukt waren.
Wij hebben de receptie al anderhalf uur na de kerkdienst, en het is 2 minuten rijden. Ik vraag me ook af of dat niet wat krap is, maar anderzijds willen we de gasten ook niet te lang doen wachten. Duurt dat napraten aan de kerk echt zo lang? Ook als het koud is?
ik bedoel: anderhalf uur na het BEGIN van de kerkdienst
Overleg eens met de priester :)Heb je een mis met eucharistie? Da's in principe anderhalf uur
Ja inderdaad met eucharistie, helaas een hele conservatieve priester...
1,5u is wel wat veel. Volgens mij duurt het nooit langer dan een uur hoor!