Terug naar overzicht
Wij hebben de onze besteld op vistaprint. Ik vond ze wel mooi en helemaal niet duur. Het waren er met zwarte inkt. Groetjes
Danku, ga eens kijken!
Wij hebben ook zo onze getuigen gevraagd. Je moet eens kijken op onlinekantoorshop.be, je kan graveren wat je wilt en binnen 3 dagen zat dit al op de post.Gr
Wij hebben onze getuigen gegraveerde parkerpennen gegeven.Bij penshop.be besteld, 2 dagen later geleverd met zwarte inkt in gevraagd en zijn ook zo geleverd geworden.De parkers zijn per stuk te krijgen, zonder verzendingskosten, gratis ingravure..Ze kosten uiteindelijk minder tegen dat je ze bij de drukker (ongegraveerd) gaat kopen.Succes met je zoektocht ;-)Groetjes
Zit dit dan in een mooi doosje als je op vistaprint besteld?
Bedankt iedereen! En wat hebben jullie dan erop laten graveren? En zat dit in een mooi doosje van jullie?
Hoi Kim,Bij ons zat het in n mooi doosje met nog een extra wit kartonnen doosje omheen..Wij hebben er Krista en Bart 09/08/2013 (onze namen en datum dus) in laten graveren..Wij hebben aan onze getuigen gevraagd om heel goed te oefenen om tegen die tijd een hele mooie handtekening te kunnen zetten op onze grote dag ... :-DEn onze getuigen waren heel enthousiast ;-)Ze hebben geen moment getwijfeld..Hopelijk verloopt het ook zo bij jullie.
Krista, als ik kijk op die website penshop.be dan kom ek op een site met andere taal Klopt dit?
Oei sorry,probeer deze ns...www.penshopbelgie.beIk denk dat ik verkeerd getypt had...SorryNormaal moet t nu wel lukken.Succes ;-)
Bij vistaprint kan ja ook zo'n mooi doosje bij bestellen. Ik heb daar voor mijn getuige een briefje bij in gestopt met een tekst waarom ik precies haar als getuige wou en ze was er héél blij mee.
Merci voor de reacties! Vroeg mij nu wel af wat je precies erop laat graveren. Had gedacht aan : Naam, wil je mijn getuige zijn? Of gewoon: Kim en Thorn 5 juli 2014