Terug naar overzicht
HeyGeen ervaring met balitravel.nl.Wel met thailandonline.nl, zo is er ook balionline.nlSuperervaring, niet te prijzig en alles prima geregeld. Zeker te vertrouwen.
Wij hebben onze huwelijksreis (3 weken Java, Bali & Lombok) geboekt via indonesieonline.nl, dit was ook een pak goedkoper dan via enkele Belgische reisorganisaties die ik gecontacteerd had. We moeten nog vertrekken, maar tot nu toe is alles vlot verlopen, dus ik heb er wel vertrouwen in. Je moet maar eens kijken op hun website, denk dat ze ook wel enkel reizen naar Bali aanbieden.
Ik weet niet of je volgend reisbureau al gedaan hebt...Check GoBali eens. Zij maken een reispakket op maat.Is het te prijzig zoeken zij bijvoorbeeld goedkopere plekjes of goedkopere hotels.
En? Aangedurft via balitravel.nl? Wij twijfelen ook... Veel geld dus willen zeker zijn dat er niets fout gaat Inderdaad wel goedkoper voor zelfde hotels en dergelijke...
Evy, ja hoor we hebben geboekt via hen en doen ons een groot voordeel dat we voor iets anders kunnen gebruiken! Ze hebben ons goed geholpen en zijn er gerust in dat het goed zal verlopen.