Terug naar overzicht
van waar in oost-vlaanderen ben je precies? als je nog nooit gelnagels gehad hebt kan je misschien beter kiezen voor gellish omdat dit van uitzicht lijkt op nagellak en het is ook minder dik dan een gelnagel.je kan in gellish ook een french laten zetten. dat wordt eigenlijk het meeste gedaan bij bruidjes. en dan afhankelijk van je kleed kan je er een steentje of een sjabloontje aan toevoegen. de foto erbij is nu van een gewone french gellish. hopelijk kan je hem zien. ik heb persoonlijk ook al eens een bruidje gehad die een chocoladebruin accent in haar jurk had en die heeft in plaats van een wit boordje, een chocoladebruin boordje geplaats maar daar heb ik geen foto van. zo zie je maar dat je alle kanten opkan. veel succes
Hey Bella,Ik kan je iemand aanraden uit Welle, maar misschien is dit al wat ver?Alleszins dit is haar link http://www.ellaversa.be/ echt een lieve madam ook. Ze doet het trouwens allebei, zowel Gelish als de gewone nagels.Veel succes nog!groetjes
Hallo,Ik heb jaren gel nagels gehad en was dit ook weer van plan voor mijn trouw.Ga niet een week van te voren maar begin er een paar weken tot een half jaar van te voren aan. Ik weet niet wat je eigen nagels zijn maar ik ben zelf een nagelbijtertje. Daardoor is dat roze gedeelte heel klein, bij het groeien van nagels met gel of accryl groeit dat ook mee. Dan zien je nagels er na een tijdje mooier uit. Ikzelf heb geen ervaring met Gelish en shellac.
Ik zet ook gelnagels... maar Antwerpen lijk me nogal ver é...maar id begin er goed op tijd aan, niet de dag ervoor of de week ervoor...je kan ze zo lang of zo kort laten zetten dan je zelf wil...Gelish en shellac heb ik zelf niet, ik kreeg van mijn leverancier niet zo een goede comment er over...Succes!