Terug naar overzicht
goh ik ben daar ook zo op aan het twijfelen, net zoals jij zegt bij een buffet neemt ieder wat em zelf lust en zoveel hij wilt. Maar aan tafel is toch zoveel feestelijker. Ik denk dat wij een voorgerechtenbuffet en dessertenbuffet gaan nemen met hoofgerecht aan tafel geserveerd. De gulden middenweg ;-)succes!
Ik heb daar zelf niet zo lang over getwijfeld, meestal wordt een service aan tafel meer geapprecieerd. Buffet kan zorgen voor wanorde en oogt veel minder. Succes !
Een buffetmaaltijd is meestal vroeger gedaan dan bij aantafelbediening, dus je dansfuif begint vroeger, met (mogelijks?) een vroeger einde van je feest.grtz
Ik denk dat je naar een eigen keuze moet kijken.Wij vinden buffet heel leuk maar voor een trouw vonden wij het aangenamer om aan tafel bediend te worden. Daarom dat we voor ons trouwfeest kiezen voor een menu bediend aan tafel. Maar we hebben wel een dessertenbuffet voorzien met bruidstaart!Succes!
Mijn vriend is niet zo'n fan van een buffet omdat hij dat vaak nogal rommelig vindt en omdat we ook al enkele keren naar feesten zijn geweest waar er wel kwantiteit was maar waar de kwaliteit van het buffet ver te zoeken was. Wij kiezen dus voor een menu die aan tafel geserveerd wordt. We hebben ook geen dessertenbuffet maar een dessertbord. Maarja, dat is ieder zijn goesting hé!
Wij kiezen voor bediening aan tafel! Ik vind het mooier ogen en ook niet zo rommelig.. Bij elke feest die we al gehad hebben met buffetvorm vind ik het zo spijitg dat de eerste tafel al klaar is met eten en de laatste tafel nog staat aan te schuiven..We hebben wel een dessertenbuffet en dat wordt als volgt gedaan.De ijstaart wordt binnengebracht en aangesneden om dan meteen naar de keuken gebracht te worden. Iedereen krijgt aan tafel een dessertbordje met een stukje ijstaart en 2 andere soorten dessert.Dan de openingsdans en dan wordt het buffet pas opgesteld.Iedereen heeft dus gegeten en kan gaan dansen.. Niet aanschuiven per tafel dus.. Gewoon naar het buffet stappen als je er zin in hebt :-)
Wij doen buffet. Hangt er van af wat voor soort feest je wil. Wij gaan voor iets losser en minder formeel, en houden daarom een buffet.
Bij ons hetzelfde als Lize, ook een los, fijn feestje alsof we een gewoon feestje thuis zouden houden :) Buffet dus :)
Wij kiezen voor een buffet omdat we een heleboel moeilijke eters tussen de gasten hebben.Ik ben bv. verzot van rauwe vis maar we hebben toch 20 % van de gasten die geen vis eten. We hebben ook een aantal vegetariërs tussen de gasten.Door een buffet aan te bieden ben ik er zeker van dat ik eet wat ik graag eet en de gasten ook.
Ons feest is informeel en ik wil niet van 18u tot 23u aan tafel zitten, dus wij doen 'eetkraampjes', buffet dus.
hallo,wij hebben een menu bediend aan tafel (vind ik mooier presenteren) en als afsluiter een dessertbuffet.Een dessert gaat altijd goed binnen en lust iedereen graag :-) grtjes