Nu Online
Momenteel zijn er 300 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Soms wordt het toch een beetje teveel hoor

13-2-2013 20:37:29
Hebben jullie dat ook dat jullie soms eens gewoon FOERT willen zeggen of nekeer goe roepen :)
De laatste tijd wordt het toch wat teveel van het goede zene, nu het eerste wat me dwarsligt is ik had mijn lingerie gekocht waar ik mijn kleed heb gekocht nu had ik bh en hipster gevraagd en op mijn broekje kwam er op just married voor de meerprijs van 7 euro, nu kom ik thuis en ik had zo'n raar gevoel en ik ga kijken naar da setje had ze mij gewoon de set van iemand anders meegeven totaal andere maten en zonder just married, nu bel ik daarna ahja brengt da de volgende keer gewoon mee zal een vergissing zijn!! Nu vraag ik mij af wa als da nog moet besteld worden ofzo? Dan ook rekent ze me daar ergens 120 euro teveel aan en ik weet niet aan wat! Maja se!
Dan het 2de da mij stoorde we hadden een offerte gevraagd bij onze fotograaf van bij de opmaak tot aan de receptie met fotoboek enzo alles in orde zag er goed uit en dan vraagt hij voor nog eens langs te komen voor dat contract te tekenen en dan vraagt hij ineens om wat uur trouwen jullie voor de gemeente ik zeg half 2 zegt hij ik zal maken dak hier om 1 u ben!!! Das wel wa laat eh! ja 12 u dan ik zeg dan komt steven bij ons thuis Ja 11 u dan e , ik durfde niets meer zeggen en ik dacht ja en het contract dan!!! Pff...
En dan we werken met kleurthema nu vroeg k gewoon voor een kleine touch te doen van die kleur, nee zelfs da is teveel!
Soms denk ik dat het allemaal gaat tegenvallen als het nu al tegenvalt!!!!!

Katrien
11-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 938

Cathy
13-9-2014
 Meld misbruik13-2-2013 20:47:38

Eens goe roepen, dan eens diep ademhalen en hopla je kan er weer tegenaan! :-)
Maar die fotograaf zou er bij mij ook al gelegen hebben om eerlijk te zijn.

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik13-2-2013 21:14:59

Is u contract al ondertekent?
En wat staat daar juist in van uren?

Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik13-2-2013 21:23:19

Ja het voorschot is al betaald en mijn vriend had dat getekend :( van uren niets maar wel van opmaak bruid + tot receptie en da was afgesproken dat ik als ik het juiste uur wist dat ik het hem ging doorbellen en da was geen probleem! Soms denk ik ook van ja ik neem ne andere maja wat dan?

Nellie
20-4-2013
 Meld misbruik13-2-2013 22:07:49

Katrien,

Ik versta u maar al te goed! Amai kon ik maar even op een onbewoond eiland gedropt worden en kon ik daar maar een weekendje op mijn gemak doorbrengen. Aaaah, want sommigen maken me echt horendol en heb ik echt het gevoel er alleen voor te staan!

Ik ben nu ook al op een punt gekomen dat ik soms Foert! wil zeggen. Het enige wat me echt tegenhoudt om dat te doen is het gedacht aan onze trouwdag. Ik verwacht dat alle moeizame inspanningen en stressmomenten dan rap vergeten zullen zijn. Beetje zoals een bevalling. :) Dus soms is het even ploeteren maar voorlopig is het even doorzetten én proberen toch te genieten natuurlijk. Succes nog!

Groetjes,
Nellie

Stéphanie

Meld misbruik14-2-2013 9:01:50

Ik heb ook al enkele keren op het punt gekomen dat ik het echt grondig beu was. Het is heel leuk om onze trouwdag te plannen maar er komt ook veel stress en soms onvoorziene problemen. Maar ik denk dan ook aan onze trouwdag en aan hoe fantastisch die zal zijn dat het eigenlijk al ons harde werk meer dan waard is.

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik14-2-2013 9:13:15

Ik heb hier toch 2 aandachtspunten bij.
Een offerte voor een huwelijk moet bij mijn weten altijd door beide partijen ondertekend zijn. Lees dat eens goed na op u contract!
Ik weet natuurlijk niet hoeveel het voorschot was maar als dat over 100 euro gaat zou ik niet twijfelen om eventueel foert te zeggen met het risico dat je het niet terug krijgt. Dat vind ik dan het minste.

En ten tweede als er opstaat vanaf opmaak bruid dan zou ik gewoon bellen zodra ik mijn uren weet (ik laat dit mijn partner doen of soms zelfs mijn mama die is echt goed in zo dingen ;-D ) om hem te laten weten wanneer je hem verwacht!

En als hij iets zegt dan zeg je gewoon er staat duidelijk in het contract vanaf opmaak van de bruid!

Sabrina
10-8-2013
 Meld misbruik14-2-2013 9:39:41

Ook ik hier zie het soms niet meer zitten. Het is omdat wij echt willen trouwen dat ik door zet maar pff net of iedereen tegen draad doet.
Even laten rusten kan helpen.
Wat mij ook op viel die mensen ( fotograaf, ceremoniemester, dj, feestzaal) zijn zelf zo vol van hun zelf waar door ze soms vergeten dat het voor iemand anders is en niet voor hen. Het eerste contact zijn ze heel vriendelijk maar dan als je begint te vragen oei oei

Ik zou ook een keer naar die fotograaf gaan en die overeenkomst onder zijn neus duwen.
Succes !

Katrien
11-5-2013
 Meld misbruik14-2-2013 22:03:46

Ja sommige zijn zo egoistisch en denken alleen aan hun zelf precies of het is hun feest, je mijn vriend heeft gebeld :) ;p want ik zelf durf da ni! hihi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...