Terug naar overzicht
Eens goe roepen, dan eens diep ademhalen en hopla je kan er weer tegenaan! :-)Maar die fotograaf zou er bij mij ook al gelegen hebben om eerlijk te zijn.
Is u contract al ondertekent?En wat staat daar juist in van uren?
Ja het voorschot is al betaald en mijn vriend had dat getekend :( van uren niets maar wel van opmaak bruid + tot receptie en da was afgesproken dat ik als ik het juiste uur wist dat ik het hem ging doorbellen en da was geen probleem! Soms denk ik ook van ja ik neem ne andere maja wat dan?
Katrien,Ik versta u maar al te goed! Amai kon ik maar even op een onbewoond eiland gedropt worden en kon ik daar maar een weekendje op mijn gemak doorbrengen. Aaaah, want sommigen maken me echt horendol en heb ik echt het gevoel er alleen voor te staan!Ik ben nu ook al op een punt gekomen dat ik soms Foert! wil zeggen. Het enige wat me echt tegenhoudt om dat te doen is het gedacht aan onze trouwdag. Ik verwacht dat alle moeizame inspanningen en stressmomenten dan rap vergeten zullen zijn. Beetje zoals een bevalling. :) Dus soms is het even ploeteren maar voorlopig is het even doorzetten én proberen toch te genieten natuurlijk. Succes nog! Groetjes,Nellie
Ik heb ook al enkele keren op het punt gekomen dat ik het echt grondig beu was. Het is heel leuk om onze trouwdag te plannen maar er komt ook veel stress en soms onvoorziene problemen. Maar ik denk dan ook aan onze trouwdag en aan hoe fantastisch die zal zijn dat het eigenlijk al ons harde werk meer dan waard is.
Ik heb hier toch 2 aandachtspunten bij.Een offerte voor een huwelijk moet bij mijn weten altijd door beide partijen ondertekend zijn. Lees dat eens goed na op u contract!Ik weet natuurlijk niet hoeveel het voorschot was maar als dat over 100 euro gaat zou ik niet twijfelen om eventueel foert te zeggen met het risico dat je het niet terug krijgt. Dat vind ik dan het minste. En ten tweede als er opstaat vanaf opmaak bruid dan zou ik gewoon bellen zodra ik mijn uren weet (ik laat dit mijn partner doen of soms zelfs mijn mama die is echt goed in zo dingen ;-D ) om hem te laten weten wanneer je hem verwacht! En als hij iets zegt dan zeg je gewoon er staat duidelijk in het contract vanaf opmaak van de bruid!
Ook ik hier zie het soms niet meer zitten. Het is omdat wij echt willen trouwen dat ik door zet maar pff net of iedereen tegen draad doet. Even laten rusten kan helpen. Wat mij ook op viel die mensen ( fotograaf, ceremoniemester, dj, feestzaal) zijn zelf zo vol van hun zelf waar door ze soms vergeten dat het voor iemand anders is en niet voor hen. Het eerste contact zijn ze heel vriendelijk maar dan als je begint te vragen oei oeiIk zou ook een keer naar die fotograaf gaan en die overeenkomst onder zijn neus duwen.Succes !
Ja sommige zijn zo egoistisch en denken alleen aan hun zelf precies of het is hun feest, je mijn vriend heeft gebeld :) ;p want ik zelf durf da ni! hihi