Terug naar overzicht
Cellofaanzakjes kan je goedkoop vinden, mooi strikje errond en dan vullen met snoepjes, smarties, ... hetgeen je goedkoop tegenkomt in de winkel ;)
of zelfgemaakte koekjes (chocalate chip of nutella of muffins etc) in de zakjes steken. Persoonlijk, lekker en leuk!
snoepzakje of van die organzazakjes, zelf vullen met suiker, suikerhartjes, beertjes,... dit vond ik ook wel leuk: http://www.diywedding.org/diy-wedding-ideas/free-downloads/diy-wedding-favor-bags-with-a-twistbij ons worden het wel gewone kaartjes met een foto (die we achteraf opsturen)
Inderdaad cellofaanzakjes met snoep en een lintje in jullie kleuren ;-) kan je gauw minder dan halve euro per persoon kosten hoor ;-) zo doen wij het ook! Groetjes
LIGHT IN THE BOX...aanradr ,de onze komen daar ook van,gepersonalizeerde sleutelhangers met stoppentrekker in verwerkt,kei mooi en prijs ,da was per vijf stuks...hoeveel weet ik niet meer want da was 't eerste da we bestelde,ik was er helemaal van weg!!!
Bedankt voor de reacties allemaal.Waar halen jullie dan je cellofaanzakjes?
dat kan je vinden in Ava, Atita,...
Hallo , onze dochter maakt haar doosjes met dekseltje zelf , de vulling kan je zo goedkoopof zo duur maken als je zelf wil , als je op een aanbieding valt , meenemen dangroetjes
Wij hebben dit opgelost door twee dingen te combineren , wij geven een breugel buffet en in plaats van servetten nemen we keukenhanddoeken waar we een bedankje en onze namen en datum laten op borduren .We hadden dit enkele jaren geleden eens uitgeprobeerd op een kerstfeestje en die handdoeken worden nog steeds gebruikt dus dit werkt wel .
Mooi versierde en leuk ingepakt cupcake. Doen wij ook.