Terug naar overzicht
De kwaliteit van de uitnodiging zal ook liggen aan de kwaliteit van de foto. Wanneer je er niet zeker van bent kan je misschien ook eens een offerte opvragen bij een drukker.Ik zelf heb al divere spullen besteld via VistaPrint. Helaas geen uitnodigingen dus daar kan ik je niet mee helpen. Je moet wel inderdaad goed kijken wat je besteld ivm prijzen. Soms heb je er ook goede aanbiedingen.
Hallo Kim,Onze uitnodigingen komen van Vistaprint. Ik ben hele tevreden van hun diensten.Wij kiezen niet voor al die ditjes en datjes omdat de basis al heel mooi is. De prijs is ook een mooie meevaller: we betaalden 94 euro voor 140 uitnodigingen! Ik bestel ook ieder jaar mijn kerstkaarten MET foto en die zijn iedere keer mooi, goede kwaliteit! Wij kiezen nooit voor een snellere levering, omdat ik uit ervaring weet dat het toch toekomt voor de vooropgestelde termijn. Je kan een proefafruk via je eigen pc afdrukken, dat kost je dan 2.49 euro, zo zie je hoe het er echt uitziet.Alvast nog veel succes
Ik heb vorige week ook het risico genomen en mijn uitnodigingen besteld bij Vistaprint, we hebben ook een ontwerp met foto, maar hebben wel de linnen uitvoering genomen. Dus ben ook benieuwd naar de kwaliteit en hoop ze volgende week te hebben :)
Bedankt voor de reacties dames, ik ben al iets geruster nu
onze kerstkaarten (met foto van de kids) bestellen wij daar elk jaar.Ook onze uit odigingen zullen van daar komen, goede prijs/kwaliteit verhouding!Succes!
halloik sta ook in twijfel met men kaartjestis eigenlijk zo , zou graag op men kaartje aan beiden zeiden drukken aan de binnenkantmaar gaat da wel bij vistaprint??? mij lukt het nietanders kan daar toch niet alles op ? of werkt iedereen met extra kaartjes voor het avondfeestmercikes