Terug naar overzicht
Ik heb in Decembermijn kleed besteld bij La Tiara in Antwerpen.Ik heb al een voorschot van de helft van het kleed betaald.Weet er iemand wanneer ik de 2de helft moet betalen?Is dat wanneer ge het kleed mee naar huis pakt, of al bij de eerste pas?
Hey Stephanie, ik zal straks ens horen als ik het niet vergeet, ik ga met men mama &co eens kijken naar suitekledij... x x x
Mail hen even? Die zijn altijd superlief
ik moet het resterende bedrag betalen bij mijn eerste pas.
Hallo ,Wij moeten de 2 de helft betalen bij de definitieve afhaling van haar trouwkleed Groetjes
Hallo , ik volg even...Bij ons nog een tijde tegen we daar zijn , toch had ik al de een vraagje ookHoeveel budget neem je best mee bij het passen van trouwkledij en als je dan het geschikte kleed hebt gevonden hoeveel moet men dan geven? Groetjes x
Ik heb het gevraagd; bij de bestelling bij voorkeur een voorschot van de helft van het bedrag, bij de afspelding kan je nog een deeltje geven als je liever in stukken betaald en bij afhaling moet de jurk uiteraard helemaal betaald zijn. Ik kan ni zeggen dat ze moeilijk doen, ik had iets minder dan de helft bij, toen ik men jurk bestelde, was gen probleem voor hen want ik had ook gewoon de helft met bancontact kunnen betalen maar dat hoefde dus niet.
Ik heb een derde van de jurk al moeten betalen en ik heb toen ook schoenen en lingerie gekocht (moest ik wel meteen volledig betalen, omdat ik die al meekreeg). Ik had daar niet op gerekend, dus ik heb even geld van mijn mama moeten lenen :-)Ik moet de rest van het bedrag (2/3de van de jurk) betalen bij afhaling. Hangt volgens mij van winkel tot winkel af.