Nu Online
Momenteel zijn er 706 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hhhmmm... Pffff.. Stress!

14-2-2013 13:01:40
Zo meteen mijn maten gaan laten opnemen voor mijn kleed! En wat ben ik zenuwachtig.. Om gewoon mijn maten te laten nemen zeg.. Erg!
Straks ook nog gaan eten in de zaal waar ons feest zal doorgaan.. Ben benieuwd en hoop vooral dat het allemaal zal meevallen!
En dan is er nog het bruidkindjes-kledij-gedoe probleem..
3 kindjes allemaal rond de leeftijd van 2.. 1 meisje en 2 jongens..
Mijn schoonzus heeft al een kleedje gekocht voor haar dochter.. Zonder eerst even te overleggen met ons of te vragen of we het mooi vonden of gewoon wat ons idee was om te doen..
Het zou een wit kleedje zijn met zalmroze bloemetjes erop... Ik mag het niet zien tot aan de trouw want het moet een verrassing zijn!
Ik zie het niet graag die prinsessenkleedjes.. Ik zie liever kleurrijke, stoere kledij voor bruiskindjes.. Dus ik vrees er al voor..
En kben eigenlijk echt in mijn gat gebeten!!
Dus schoonzus zal kunnen kiezen.. Een foto doorsturen of sowieso al geen bruidmeisje meer!
Is het zo moeilijk om aan het koppel zelf even wat te vragen alvorens zomaar iets te kopen?
Grmbl!

Sofie
6-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 841

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik14-2-2013 13:17:14

Begrijp je sofie.... zucht!!!!

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik14-2-2013 13:56:58

Valentijnsdiner in Hof van Nazareth :)???

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik14-2-2013 14:27:54

Sofie, kan je verloofde of schoonmoeder niet ingrijpen bij je schoonzus?
Ofwel wat emo-chantage: zeg je schoonzus dat haar dochtertje misschien helemaal gaat afsteken bij de rest van de suite als je niet weet wat ze draagt!

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik14-2-2013 14:35:24

Het lijkt me een beetje een communie - achtig kleedje :-) Ik denk wel dat het mooi zal zijn. Ik zou proberen me er niet teveel van aan te trekken, uiteindelijk beslissen de ouder he... Tenzij jij het gaat betalen? ;-)

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik14-2-2013 15:52:45

Enig idee waar ze het gekocht heeft?
Als ze niet wil toegeven, zou ik ook je wederhelft of schoonmoeder inschakelen om haar te overtuigen!

Hier ook nog bruidsmeisjes-perikelen...
De jurkjes die ik wou, zijn niet meer in de maten leverbaar die ik nodig heb.
Volgens de website waren ze er wel, ik had bevestiging gevraagd via mail, allemaal ok, en plots bleken ze achter te staan met hun info op de website.
Probleem is dat ik maatje 104, 122 en 134 nodig heb, en de meeste collecties tot 116 en vanaf 122 zijn. En ik wil 3 dezelfde kleedjes.

Stéphanie

Meld misbruik14-2-2013 16:09:08

Ze hadden inderdaad eerst eens met jou moeten overleggen, maar uiteindelijk is het inderdaad de ouder die beslist, tenzij jij betaalt voor hun outfit. Allé dat is mijn mening toch. Het is ook zo met mijn bruidsmeisjes,dit zijn vriendinnen van mij. Ik heb hen ook niet echt richtlijnen opgelegd aangezien ze zelf hun kleedje betalen.

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik14-2-2013 16:09:57

@ Charlotte: Jaja Hof van Nazareth! Jullie ook?

@ Rebecca: Mijn schoonmoeder is al geen optie want die vindt haar kleindochter op en top mooi in haar kleedje (Wat ik ook niet in twijfel trek hé.. Maar ik zie die communie-achtige en mini-trouwkleed-achtige dingen niet zo graag)
@ Kim: De bedoeling was dat de 3 kindjes bij elkaar pasten en wij alles zouden betalen behalve de schoentjes dan..
@ Katrien: Ze heeft het 2dehands gekocht.. Meer weet ik niet!
In ieder geval heb ik mijn kleedje nog eens aangehad! Oooh mooi!! Terwijl het de vorige keer net dicht ging met de adem in te houden en de buik in te trekken, viel het nu wat naar beneden en moest ik het omhoog trekken!!
In totaal 13cm minder op borst, taille en billen!! Joepie

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik14-2-2013 16:19:36

Wij zullen er ook zijn met beide ouders :) Kzou zeggen, laat het smaken vanavond, ni te hard smakken en we zullen de dansvloer al is testen he, want jaja dansen wordt er ook voorzien vanavond. Mss tot vanavond

Brigitte

Meld misbruik14-2-2013 21:22:11

Hallo ,

onze dochter heeft 5 bruidskindjes ( allemaal meisjes )
van ong 18 maand tot 6 jaar .
Onze dochter heeft een mooi prijselijk kleedje gevonden en aan mij ( de mama van de bruid ) gevraagd wat ik er van vond .
Zeker goedgekeurd door mij !
Gewoon de kleedjes gekocht in alle maatjes ( is al niet zo makkelijk te vinden voor iedereen )
Voila geen discutie mogelijk , en de bruid heeft wat ze wil ( zij heeft tenslotte het beeld van haar trouwkleed en weet of dit samenpast )
aanpassingen van de kleedjes kunnen nog altijd op het laatste moment gebeuren .
Voor de schoentjes mogen ze de modellekes zelf kiezen , alleen de kleur bepaald de bruid .

groetjes

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik15-2-2013 14:27:23

Hihi, ik Moet een beetje lachen :-) 6 jaar geleden trouwde mijn schoonzus en mijn oudste mocht bruidsmeisje zijn. Tijdens het winkel vond ik een heel mooi kleedje aan een erg goede prijs. Ik dacht dat de bruid blij zou zijn... Niet dus, mijn kleedje was gebroken wit en zij wou een spierwit kleedje dat tot op de grond kwam (Ik zag mijn kleine kleuter al continu vallen...). Mijn andere schoonzus heeft toen wat bemiddeld en aan mijn verstand gebracht dat bruiden rare wezens zijn en je hen best hun zin geeft. Mijn dochters hebben mijn kleedje nog enorm veel gedragen op allerlei feestjes maar als bruidsmeisje was ze in het lang wit! Toen was ik ook wel gekwetst maar nu ik zelf trouw begrijp ik haar volledig en we lachen er nu nog vaak om. Hoop dat het bij jou ook nog goed komt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info