Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

28/10/2006 !!

26-10-2006 22:30:22
hey iedereen,
waar zitten hier de trouwers voor 28/10/2006? beginnen de zenuwen ook al een beetje te gieren??
binnen 2 dagen is het zover voor ons!!! we kijken al maanden uit naar deze dag! (hopelijk zit het weer een beetje mee en verloopt alles vlot)

Groetjes Philip En Kim

Philip
27-10-2006
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 804

anita
28-10-2006
 Meld misbruik27-10-2006 19:12:09

Hallo,
Hier nog een koppel dat morgen de grote stap zet. Alles is klaar en onder controle. Hopelijk verloopt morgen alles even vlot en mogen we op goed weer rekenen.
Ik zal zeker eens aan jullie denken. Maak er een mooie dag van en geniet er van.

Groetjes,
Anita en Patrick

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...