Terug naar overzicht
je moet gemiddeld 2 à 3u rekenen per winkel, tenzij je er niets vindt, dan ben je snel buiten :)
Bij mij duurde het ook een 2.5 uur eer ik buiten was. Ik zou ook niet teveel winkels doen per dag, trouwkleedjes passen is echt vermoeiend! Veel plezier alvast... Alessia
2 winkels per dag en reken op een 2 uur per winkel als je er voldoende mag passen. Ik heb 1 winkel gehad waar ik op een uur buiten was.
Dank je voor de reacties.Ik zou er graag 3 doen. Eentje in de voormiddag en dan twee in de namiddag. Hopelijk niet teveel hooi op mijn vork? Ik heb d eindruk dat ik nogal goed weet wat ik wil en vrees dus wel één winkel te hebben waar ik vlug buiten zal zijn.Ben echt benieuwd en kijk er super hard naar uit :)
Ik heb 2 winkels gedaan (niet dezelfde dag) en steeds ongeveer 1 uur binnen geweest. Ongeveer 10 kleedjes aangehad per winkel. Was eigenlijk wel genoeg voor mij. 3 lijkt me wat te zwaar voor 1 dag...
Ik ben 1 winkel binnen gestapt en ik wist precies wat ik wou. 2,5 uur later kwam ik buiten met iets totaal anders. Heb vorige week mijn eerste pas al gehad en dat duurde ook zo lang, dus plan maar genoeg tijd in om te gaan kiezen :-)
Ik heb er ook 2 gedaan en omdat ik in de eerste al mijn kleedje had gevonden zijn we daar terug naartoe gereden. Drie lijkt me wat veel...