Nu Online
Momenteel zijn er 381 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskleertjes van de kindjes onderweg!

15-2-2013 11:40:08
hoi dames,

ik heb gisteren een mail gehad van light in the box dat mijn pakket verzonden is ... ik ben zoooooooooo benieuwd! hoop dat het meevalt
En ik hoop ook dat ik geen rekening nadien ga krijgen van de douane ...

smili
29-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 611

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik15-2-2013 14:08:19

Spannend! Heb er ook vaak aan gedacht om er iets te bestellen maar het uiteindelijk niet gedurfd... Hou ons op de hoogte en ik duim met je mee!

smili
29-6-2013
 Meld misbruik21-2-2013 11:55:27

de jurkjes zijn gisteren aangekomen! SUPER MOOI EN SUPER SCHATTIG!!!! ben echt heel tevreden, en nergens geen mankementjes ofzo te merken, echt super!!!!!

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik21-2-2013 13:20:45

Goed zo! Nu nog duimen dat er geen douane kosten komen? Of zou dat er dan nu al geweest zijn?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...