Terug naar overzicht
Hey Ann, Probeer eens bij www.evadekeersmaeker.com ? Zij woont in Zoersel en komt aan huis! Succes! Eva
Ik woon in Antwerpen en heb Jessica van Glitglam. Ze komt ook bij mij thuis.Misschien kan je eens vragen of ze ook tot Wijnegem komt?Tot hiertoe echt super goed contact met haar gehad. En geloof me, ik heb haar al veel lastig gevallen met extra vragen, hoor (zowel voor haar als make up). Volgende week m'n proef. Spannend! Zie er enorm naar uit.
tnx dames, ga k zeker s doen!
ofwel moet je eens horen bij greetje van Schoonheidsinstituut G, zij is wonende te Schoten, en komt ook aan huis. Ze doet en kan ook veel meer dan alleen maar make-up!en dit allemaal voor een goede prijs / pakketgr.KellyPS: ze heeft ook een site: www.schoonheidsinstituutg.be
Tinka Van Autgaerden!!! Zit ook op dit forum en is AWESOME! Ze woont in Hoboken en komt aan huis voor de grote dag. En ze is ook goedkoper dan andere kapsters/visagistes.Grtjs
Dag Ann, Ik ben hair & make-up artist en kom altijd aan huis bij mijn bruidjes.Een vrijdag is geen probleem voor mij.Indien je een offerte wil, stuur je me maar een mailtjeGroetjesAnnie
Hey Dames, bedankt voor jullie reacties!Ondertuss al iemand gevonden...Het klikte aan de telefoon al meteen, dus dat kan alleen maar goed komen é!!! ;-)xAnn
Ann, mag ik je vragen wie het uiteindelijk geworden is? (Je mag me ook steeds via een prive-berichtje via de site of op mijn e-mailadres contacteren !)Ik probeer al zoveel mogelijk te vergelijken zodat ik niet voor verrassingen komt e staan ;-)Dank je wel én nog veel voorbereidingsplezier gewenst!margot_vd@hotmail.com